reklama - zainteresowany?

Tom 2. Bajki z sukcesem w tle - Sensus

Tom 2. Bajki z sukcesem w tle
Autor: Sławomir Żbikowski
ISBN: 978-83-770-1933-7
stron: 180, okładka: miękka
Data wydania: 2015-09-10
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 20,25 zł

Dodaj do koszyka Tom 2. Bajki z sukcesem w tle

Tagi: Rodzicielstwo i psychologia dziecka

Jedną z najlepszych, znanych mi form docierania do młodych umysłów jest opowiadanie bajek. Bajki z sukcesem w tle 2 to opowieść o sukcesie, podejściu do życia i sposobach prowadzących do bogactwa. Czytając tę książkę (lub słuchając jak mu ją czytasz), Twoje dziecko zapozna się z zaga""dnieniami, o których nie uczą w przedszkolach ani w szkole. Nie będzie to jednak nauka żmudna i ciężka do przyswojenia. Tu, teorie sukcesu zostały bowiem, ubrane w formę przystępnych i zrozumiałych opowieści dla najmłodszych.

Jako rodzice pragniemy zapewnić naszym dzieciom możliwie jak najlepszy start w dorosłe życie. Nie szczędzimy środków na edukację i dodatkowe zajęcia pozalekcyjne. Uczymy je i udzielamy im mądrych rad. Często jednak natrafiamy na barierę komunikacyjną. Nie jest łatwo omawiać z dzieckiem skomplikowane zagadnienia związane z motywacją, sukcesem, nastawieniem do życia, czy podejściem do pieniędzy. Nie każdy potrafi opowiadać o tych sprawach tak, aby przekaz został zrozumiany i zaakceptowany przez nasze pociechy.

Pozwól, aby już dziś, Twoje dziecko zapoznało się z teoriami sukcesu, aby wiedza ta zakorzeniła się w jego umyśle i przyniosła wspaniałe rezultaty w przyszłości.

Życzę przyjemnej lektury i wielu niesamowitych sukcesów,

Sławomir Żbikowski

Dodaj do koszyka Tom 2. Bajki z sukcesem w tle

 

Osoby które kupowały "Tom 2. Bajki z sukcesem w tle", wybierały także:

  • Nie k
  • (NIE)GRZECZNI?
  • Mamo, co by byÅ‚o, gdyby... Jak i po co rozmawiać z dzieckiem na trudne tematy
  • Zranieni w dzieci
  • To nie smutek, to depresja. Poradnik dla rodzic

Dodaj do koszyka Tom 2. Bajki z sukcesem w tle

Spis treści

Dodaj do koszyka Tom 2. Bajki z sukcesem w tle

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.