reklama - zainteresowany?

Sztuka życia dla mężczyzn - Sensus

Sztuka życia dla mężczyzn
Autor: Twardoch Szczepan, Bociąga Przemysław
ISBN: 978-8-3273-0290-8
stron: 336, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 34,20 zł (poprzednio: 39,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,57 zł)

Dodaj do koszyka Sztuka życia dla mężczyzn

Tagi: Rozwój intelektualny | Rozwój osobisty | Wygląd i wizerunek

Jak być sobą, tylko trochę bardziej atrakcyjnym? Nawet jeśli lubisz sporty ekstremalne, szukanie własnego stylu nie musi być offroadem, pełnym katastrof i wpadek. Na tę samotną męską wyprawę warto zabrać fachowy przewodnik.

Znajdziesz tu odpowiedzi na pytania:
Jak podobać się kobietom i czy tego można się nauczyć?
Jak dobrać skarpetki do butów, buty do całej reszty, a całość do okazji?
Dlaczego plecak i polar to zawsze zły pomysł?
Co podać na kolację ze śniadaniem i dlaczego krewetki?
Czym nakarmić kumpli i dlaczego nie znowu pizzą?
Czym jeździć, co czytać i jak o tym rozmawiać, żeby nie wyjść na nudziarza?
Jak podróżować, a nie tylko zaliczać atrakcje?

Z tej książki dowiesz się, jak być mężczyzną z klasą, którym - i z którym - chce się być. Właśnie wzruszyłeś ramionami? Przeczytaj ją tym bardziej!

Do takich poradników podchodzę zwykle jak pies do jeża.
Ten jednak - zaskakująco - ma kolce do środka, do wewnątrz nas samych.
Kłuje zabawnie, błyskotliwie, uczy dystansu i autoironii.

Olivier Janiak, dziennikarz TVN, redaktor naczelny magazynu Malemen



Dodaj do koszyka Sztuka życia dla mężczyzn

 

Osoby które kupowały "Sztuka życia dla mężczyzn", wybierały także:

  • Insight. Droga do mentalnej dojrzaÅ‚oÅ›ci
  • Trening superkreatywnoÅ›ci dla dzieci
  • Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
  • BÄ…dź nieustraszony. 5 życiowych zasad dokonywania przeÅ‚omów i osiÄ…gania celów
  • Wszystko zaczyna siÄ™ w gÅ‚owie, a koÅ„czy, gdy nie dziaÅ‚asz

Dodaj do koszyka Sztuka życia dla mężczyzn

Spis treści

Dodaj do koszyka Sztuka życia dla mężczyzn

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.