reklama - zainteresowany?

Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie - Sensus

Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie
Autor: Duhigg Charles
ISBN: 978-8-3770-5270-9
stron: 424, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 37,34 zł (poprzednio: 48,49 zł)
Oszczędzasz: 23% (-11,15 zł)

Dodaj do koszyka Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

Tagi: Rozwój intelektualny

Nawyki majÄ… potężnÄ… moc, a przyzwyczajenie jest drugÄ… naturÄ… czÅ‚owieka! NaÅ‚ogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomoÅ›ci na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze Å›cielimy Å‚óżka lub nie robimy tego nigdy. Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianÄ… dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeÅ› życie, ale także funkcjonowanie spoÅ‚eczeÅ„stw, przedsiÄ™biorstw, grup zawodowych, paÅ„stw...

Autor na sprawdzonych przykÅ‚adach dowodzi, że Å›wiadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagajÄ… osiÄ…gać wymarzone cele. Jak jeden czÅ‚owiek od reklamy namówiÅ‚ Amerykanów do codziennego mycia zÄ™bów i dlaczego pasta Pepsodent staÅ‚a siÄ™ najpopularniejszÄ… pastÄ… do zÄ™bów na Å›wiecie? Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyÅ‚a, zadÅ‚użona i niezdolna do utrzymania staÅ‚ej pracy, zmieniÅ‚a siÄ™ w wolnÄ… od naÅ‚ogów, zgrabnÄ… kobietÄ™ sukcesu? Co sprawia, że Starbucks odnosi Å›wiatowy sukces? W jaki sposób Procter & Gamble przekonaÅ‚ klientów, że Å›wieże powietrze wymaga odÅ›wieżaczy powietrza? Dlaczego pÅ‚ywak, Michael Phelps, wygraÅ‚ wyÅ›cig pÅ‚ynąć na oÅ›lep? Badania nad dziaÅ‚aniem mechanizmu stojÄ…cego za nawykami pomagajÄ… firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiÄ™biorstw, usprawnieniu dziaÅ‚ania placówek zdrowia i wielu innych dziaÅ‚aniach.

Drobna zmiana, wprowadzona na staÅ‚e dziÄ™ki wyksztaÅ‚ceniu nowego nawyku, czÄ™sto prowadzi do lawinowych przeksztaÅ‚ceÅ„ i spektakularnych sukcesów.

Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times

Od ponad 40 tygodni w czoÅ‚ówce listy bestsellerów New York Times

Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy

TÅ‚umaczenie na 31 jÄ™zyków

Dodaj do koszyka Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

 

Osoby które kupowały "Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie", wybierały także:

  • Insight. Droga do mentalnej dojrzaÅ‚oÅ›ci
  • Trening superkreatywnoÅ›ci dla dzieci
  • Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
  • BÄ…dź nieustraszony. 5 życiowych zasad dokonywania przeÅ‚omów i osiÄ…gania celów
  • Wszystko zaczyna siÄ™ w gÅ‚owie, a koÅ„czy, gdy nie dziaÅ‚asz

Dodaj do koszyka Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

Spis treści

Dodaj do koszyka Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.