reklama - zainteresowany?

Rozmowy o rozmowach. Czyli miej głos i nie wahaj się go użyć! - Sensus

Rozmowy o rozmowach. Czyli miej głos i nie wahaj się go użyć!
ebook
Autor: Bąkowicz Katarzyna, Kozłowski Marcin
ISBN: 978-8-3809-5031-3
stron: 116, Format: ebook
Data wydania: 2016-03-07
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 11,50 zł (poprzednio: 16,91 zł)
Oszczędzasz: 32% (-5,41 zł)

Dodaj do koszyka Rozmowy o rozmowach. Czyli miej głos i nie wahaj się go użyć!

Tagi: Rozwój intelektualny

Polecamy publikację z zakresu komunikacji autorstwa logopedy medialnego, coacha, eksperta personal brandingu Katarzyny Bąkowicz i dziennikarza prasowego, wydawcy portalu internetowego, redaktora i lektora telewizyjnego Marcina Kozłowskiego. Książka w przystępny sposób opisuje zagadnienia związane z komunikacją międzyludzką, dlatego ściśle koresponduje z przekazem dotyczącym rozwoju osobistego.

Czy ludzie mają ogony? Dlaczego powinniśmy unikać foteli? Jakie zalety ma korek od wina?
Na te i inne pytania odpowiada nasza nowa książka "Rozmowy o rozmowach, czyli miej głos i nie wahaj się go użyć!", która miała swoją premierę w miesiącu lutym 2016 nakładem Oficyny Wydawniczej Impuls.

"Rozmowy..." to seria pełnych praktycznych wskazówek i dowcipnego dystansu wywiadów o tym, jak odpowiednio komunikować się z innymi i jak przełożyć to na sukces zawodowy i prywatny.

Dodaj do koszyka Rozmowy o rozmowach. Czyli miej głos i nie wahaj się go użyć!

 

Osoby które kupowały "Rozmowy o rozmowach. Czyli miej głos i nie wahaj się go użyć!", wybierały także:

  • Insight. Droga do mentalnej dojrzaÅ‚oÅ›ci
  • Trening superkreatywnoÅ›ci dla dzieci
  • Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
  • BÄ…dź nieustraszony. 5 życiowych zasad dokonywania przeÅ‚omów i osiÄ…gania celów
  • Wszystko zaczyna siÄ™ w gÅ‚owie, a koÅ„czy, gdy nie dziaÅ‚asz

Dodaj do koszyka Rozmowy o rozmowach. Czyli miej głos i nie wahaj się go użyć!

Spis treści

Dodaj do koszyka Rozmowy o rozmowach. Czyli miej głos i nie wahaj się go użyć!

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.