reklama - zainteresowany?

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany - Sensus

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany
Autor: Urszula Wiejak, Adrian Wojciechowski
ISBN: 978-83-283-5707-5
stron: 272, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2019-08-06
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 23,94 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,96 zł)

Dodaj do koszyka Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany

Tagi: Książki dla dzieci | Prezent dla Dziecka

Przyszli inżynierowie i programiści na start!

Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. To wydanie stanowi kontynuację naszej wcześniejszej publikacji, Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy.

Książka uczy programowania w języku Lua. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 10 lat; znakomicie nadaje się również dla nastolatków rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na to, by trudne zagadnienia przedstawić w sposób przystępny dla każdego dziecka. Zadania są wykonywane w edytorze tekstowym, co daje przedsmak profesjonalnego pisania kodu.

  • Prosty i przyjemny w nauce język programowania Lua
  • Wizualizacja napisanych programów w świecie Minecrafta
  • Zagadnienia przydatne do zrozumienia różnych języków programowania
  • Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych
  • Elementy matematyki
  • Nawiązania do podstawy programowej zajęć komputerowych i informatyki
  • Zaawansowane zagadnienia
  • Rozwiązanie każdego zadania

Nauka programowania z Minecraftem to prawdziwa przyjemność!

Dodaj do koszyka Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany

 

Osoby które kupowały "Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany", wybierały także:

  • Jestem gwiazdą
  • Grajfka dla dzieci. Artystyczne zdobienie jaj
  • Getting Things Done dla nastolatków. Jak ogarnąć wiele spraw i zyskać mnóstwo czasu
  • ASAP. Jak nauczyć się języka obcego tak szybko, jak to możliwe
  • Laura Ipsum. Niezwykła wędrówka po Userlandii - przedziwnej krainie informatyki

Dodaj do koszyka Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany

Spis treści

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom rednio zaawansowany -- spis treci

 

Wstp 9

 

Wane informacje 11

Rozdzia 1. Co to jest programowanie i kto moe programowa? 13

  • Podstawowe pojcia w programowaniu 14

Rozdzia 2. Co bdzie nam potrzebne? 15

  • Zakup i instalacja gry Minecraft 15
  • Pobieranie narzdzia Forge 22
  • Instalacja ComputerCraftEdu 24

Rozdzia 3. ów w akcji 27

  • Pierwsze uruchomienie gry Minecraft 27
  • Tworzenie wiata w trybie kreatywnym 29
  • Poruszanie si 31
  • Poznaj ówie 32

Rozdzia 4. Programowanie tekstowe i funkcje ruchu 37

  • Edytor tekstowy 39
  • Funkcja turtle.forward() 40
  • Funkcja turtle.back() i ów podpowiadacz 43
  • Funkcje turtle.up() i turtle.down() 46
  • Funkcje turtle.turnLeft() i turtle.turnRight() 49

Rozdzia 5 Kopanie 53

  • Funkcja turtle.dig() 53
  • Funkcje turtle.digUp() i turtle.digDown() 58

Rozdzia 6. ów budowniczy 63

  • Ekwipunek ówia 63
  • Funkcja turtle.place() 66
  • Funkcja turtle.placeDown() 70
  • Funkcja turtle.placeUp() 71

Rozdzia 7. Zmiana slotów i komentarze 77

  • Funkcja turtle.select() 78
  • Komentarze 84

Rozdzia 8. Powtarzanie 87

  • Instrukcja Repeat (edytor wizualny) 87
  • Ptla for 89

Rozdzia 9. ów na czacie i zmienne 99

  • Funkcja turtleedu.say() 99
  • Zmienne 102
    • Zmienne liczbowe 102
    • Zmiana wartoci 103
    • Zmienne mog te by napisami 110
    • Zmienne w ptli for 112
    • Prawda czy fasz 116

Rozdzia 10. Instrukcje warunkowe 119

  • Operatory porównania 119
  • Instrukcja warunkowa if 127
  • Liczby losowe 133
  • Funkcja math.random() 133
  • Instrukcja else 138
  • Instrukcja elseif 144
  • Operatory logiczne 151
    • Operator logiczny and 151
    • Operator logiczny or 153
    • Operator logiczny not 155

Rozdzia 11. Czerwony proszek 161

  • Funkcja turtleedu.checkRedstone() 163
  • Funkcja turtleedu.checkRedstoneUp() 167
  • Funkcja turtleedu.checkRedstoneDown() 168
  • Funkcje turtleedu.setRedstone() 172

Rozdzia 12. Ptla while 183

  • Programy dziaajce w nieskoczono 188

Rozdzia 13. Wykrywanie bloków 191

  • Funkcja turtle.detect() 191
  • Pozostae funkcje turtle.detect() 196
  • Funkcja turtleedu.inspect() 198
  • Pozostae funkcje turtleedu.inspect() 201

Rozdzia 14. Zliczanie przedmiotów 205

  • Funkcja turtle.getItemCount() 205

Rozdzia 15. ów z zegarkiem 211

  • Funkcja os.sleep() 211

Rozdzia 16. Jaki to przedmiot? 215

  • Funkcja turtleedu.getItemName() 215

Rozdzia 17. ów tragarz 221

  • Funkcja turtle.transferTo() 221
  • Funkcja turtle.drop() 224
  • Funkcja turtle.suck() 228

Rozdzia 18. Podsumowanie 233

Rozdzia 19. Odpowiedzi do zada 235

Twoja lista wykonanych zada 267

Dodaj do koszyka Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.