reklama - zainteresowany?

Teoria muzyki dla bystrzaków. Wydanie IV - Sensus

Teoria muzyki dla bystrzaków. Wydanie IV
ebook
Autor: Michael Pilhofer, MM, Holly Day
Tytuł oryginału: Music Theory For Dummies, 4th Edition
TÅ‚umaczenie: Marcin Machnik
ISBN: 978-83-283-7736-3
stron: 304, Format: ebook
Data wydania: 2021-05-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 24,50 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-24,50 zł)

Dodaj do koszyka Teoria muzyki dla bystrzaków. Wydanie IV

Tagi: Książki dla dzieci

W prostocie tkwi siła

  • Poznaj elementy skÅ‚adowe muzyki
  • Zrozum muzykÄ™, którÄ… grasz, komponujesz lub analizujesz
  • PosÅ‚uchaj online doÅ‚Ä…czonych nagraÅ„

Nastrój siÄ™ na prawdziwÄ… muzykÄ™

Czy jesteÅ› uczniem, wykonawcÄ…, czy fanem, dziÄ™ki tej książce bez trudu pojmiesz teoriÄ™ muzyki. To przejrzyste wprowadzenie w jej koncepcje oraz w zagadnienia artyzmu i biegÅ‚oÅ›ci technicznej - kwestie stanowiÄ…ce podstawÄ™ do tworzenia wspaniaÅ‚ych dźwiÄ™ków. Szybko staniesz siÄ™ specjalistÄ… od wystukiwania rytmów, odczytywania nut i przewidywania dalszego ciÄ…gu utworu. Zyskasz też szersze spojrzenie na dzieÅ‚a innych muzyków - i nadasz gÅ‚Ä™bszy wymiar wÅ‚asnym.

W książce:

  • Skale durowe i molowe, interwaÅ‚y, klucze i wysokość dźwiÄ™ku
  • Podstawy notacji muzycznej, oznaczeÅ„ metrum, tempa i dynamiki
  • Budowanie melodii, akordów, progresji i fraz muzycznych
  • Komponowanie harmonii i melodii akompaniujÄ…cych dla gÅ‚osu i instrumentów

Dodaj do koszyka Teoria muzyki dla bystrzaków. Wydanie IV

 

Osoby które kupowały "Teoria muzyki dla bystrzaków. Wydanie IV", wybierały także:

  • Trening superkreatywnoÅ›ci dla dzieci
  • Od mikmaka do zazuli. Atlas regionalizmów dla dzieci
  • Getting Things Done dla nastolatków. Jak ogarnąć wiele spraw i zyskać mnóstwo czasu
  • ASAP. Jak nauczyć siÄ™ jÄ™zyka obcego tak szybko, jak to możliwe
  • Trening superkoncentracji dla dzieci

Dodaj do koszyka Teoria muzyki dla bystrzaków. Wydanie IV

Spis treści

Dodaj do koszyka Teoria muzyki dla bystrzaków. Wydanie IV

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.