reklama - zainteresowany?

Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę - Sensus

Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę
ebook
Autor: Urszula Wiejak
ISBN: 978-83-283-6139-3
stron: 176, Format: ebook
Data wydania: 2019-08-06
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 17,45 zł (poprzednio: 34,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-17,45 zł)

Dodaj do koszyka Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę

Tagi: Zaszczep Dziecko Zabawą

Przyszli inżynierowie i programiści na start!

Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Została opracowana na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych przez Akademię Komputerową Komputrilo podczas przedszkolnych warsztatów programowania.

Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 5 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych, rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka oraz na naukę przez zabawę i w ruchu.

  • Proste, interesujące aplikacje
  • Efektywna nauka z tabletem
  • Wskazówki dla rodziców
  • Zagadnienia przydatne do zrozumienia różnych języków programowania
  • Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych
  • Elementy matematyki
  • Nawiązania do podstawy programowej zajęć komputerowych i informatyki
  • Rozwiązanie każdego zadania

Naukę programowania warto zacząć już w przedszkolu!

Dodaj do koszyka Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę

 

Osoby które kupowały "Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę", wybierały także:

  • Rune. Podróż pierwszej tajemnicy
  • Gitara dla bystrzaków. Wydanie IV
  • Rune. Podróż pierwszej tajemnicy
  • Myśl jak inżynier. Projekty techniczne dla młodych bystrzaków
  • Minionki. Stwórz ciekawe projekty z klocków LEGO

Dodaj do koszyka Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę

Spis treści

Programowanie dla najmodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabaw eBook -- spis treci

 

Wstp 7

 

  • Wane informacje 8
  • Instrukcja dla rodzica 8
  • Co nam bdzie potrzebne 9
  • Co to jest programowanie i kto moe programowa 9

Rozdzia 1. Scratch Junior 11

  • Na co zwróci uwag 12
  • Przydatne elementy 13
  • Uruchamianie aplikacji 14
  • Projekt 1. W prawo, w lewo, hop do góry! 16
  • Projekt 2. Rakiet w Kosmos! 28
  • Projekt 3. Nasza pierwsza gra 37
  • Projekt 4. Wielki wystp 43
  • Projekt 5. Kolorowy tor przeszkód, czyli edytor graficzny 51
  • Projekt 6. Fotomonta, czyli edytora graficznego cig dalszy 56
  • Projekt 7. Wielkie bum! 59

Rozdzia 2. Box Island 63

  • Na co zwróci uwag 64
  • Przydatne elementy 65
  • Uruchamianie aplikacji 65
  • Projekt 8. Pudekowe zabawy 67
  • Projekt 9. Laserowe wyzwanie 79
  • Projekt 10. Box leniwiec, czyli zrób to za mnie 87
  • Projekt 11. Z drogi ledzie, bo box jedzie! (projekt opcjonalny, trudny) 93

Rozdzia 3. Programujemy roboty (materia do opcjonalnego wykonania) 99

  • Dlaczego warto? 100
  • Projekt 12. Robot na start 101
  • Projekt 13. Uciekaj myszko do dziury, czyli robot w akcji 104

Rozdzia 4. Lightbot Jr 107

  • Na co zwróci uwag 108
  • Przydatne elementy 109
  • Uruchamianie aplikacji 109
  • Projekt 14. Misja zapal wiato 111
  • Projekt 15. Wyzwanie skoki, czyli schody i spryny 123
  • Projekt 16. Bdzie wesoo, czyli winda i teleportacja 134

Rozdzia 5. Bit by Bit 145

  • Na co zwróci uwag 146
  • Przydatne elementy 147
  • Uruchamianie aplikacji 147
  • Projekt 17. Do domku marsz! 149
  • Projekt 18. Utrudnienia na drodze 157
  • Projekt 19. Duo bitów (projekt opcjonalny, trudny) 162
  • Projekt 20. Kolorowo (projekt opcjonalny, trudny) 166

Czy to ju koniec? Nie, to dopiero pocztek! 175

Dodaj do koszyka Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.