reklama - zainteresowany?

Myśl jak inżynier. Projekty techniczne dla młodych bystrzaków - Sensus

Myśl jak inżynier. Projekty techniczne dla młodych bystrzaków
ebook
Autor: Camille McCue
Tytuł oryginału: Getting Started with Engineering: Think Like an Engineer! (Dummies Junior)
Tłumaczenie: Zbigniew Waśko
ISBN: 978-83-283-3391-8
stron: 128, Format: ebook
Data wydania: 2018-01-23
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 14,95 zł (poprzednio: 29,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-14,95 zł)

Dodaj do koszyka Myśl jak inżynier. Projekty techniczne dla młodych bystrzaków

Tagi: Zaszczep Dziecko Zabawą

Książka inżynierska dla dzieci!

Inżynierowie to ludzie, którzy lubią wiedzieć, jak działają różne urządzenia. Ta książka pomoże Ci w uczynieniu pierwszego kroku na drodze do zdobycia umiejętności typowych dla prawdziwego inżyniera. Zacznij od zabawnych projektów, opartych na cyklu inżynierskim, aby szybko przejść do rozwiązywania rzeczywistych problemów współczesnego świata.

  • Wytrzymałość mostu — zaprojektuj wirtualny most, a potem zbuduj model makaronowy.
  • Inwazja kosmitów — wykonaj ubranie wyposażone w obwody elektryczne oraz obiekty drukowane w 3D.
  • Przejażdżka kolejką górską — skonstruuj miniaturę roller coastera.

Dr Camille McCue jest doświadczoną nauczycielką przedmiotów ścisłych. Naucza matematyki, techniki i fizyki zarówno w tradycyjnych klasach lekcyjnych, jak i za pośrednictwem telewizji. Obecnie pracuje w Las Vegas, w stanie Nevada.

Dodaj do koszyka Myśl jak inżynier. Projekty techniczne dla młodych bystrzaków

 

Osoby które kupowały "Myśl jak inżynier. Projekty techniczne dla młodych bystrzaków", wybierały także:

  • Rune. Podróż pierwszej tajemnicy
  • Gitara dla bystrzaków. Wydanie IV
  • Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę
  • Rune. Podróż pierwszej tajemnicy
  • Minionki. Stwórz ciekawe projekty z klocków LEGO

Dodaj do koszyka Myśl jak inżynier. Projekty techniczne dla młodych bystrzaków

Spis treści

Myl jak inynier. Projekty techniczne dla modych bystrzakw eBook -- spis treci

WSTP (1)

  • O ksice (1)
  • O Tobie (3)
  • O ikonkach (4)
  • Pierwszy krok (4)

PROJEKT 1: Podstawy inynierii (5)

  • Czym jest inynieria? (5)
  • Gdzie pracuj inynierowie? (5)
  • Jakie s dziedziny inynierii? (6)
  • Czym jest projektowy cykl inynierski? (7)
  • Jak wyglda projekt? (8)
  • Jak brzmi zota regua inynierii? (10)
  • Co to jest elazny trójkt inynierii? (10)
  • Miniprojekt: Klasyczna rakieta kieszonkowa (12)

PROJEKT 2: Ldowanie na Marsie (13)

  • Informacje wstpne o ldownikach planetarnych (13)
  • Materiay (15)
  • Symulowanie ldowania przy uyciu najnowszej techniki (16)
    • Zabawa z opadaniem na Marsa (16)
    • Steruj opadaniem ldownika na Marsa (18)
  • Projektowanie ldownika (19)
  • Wykonanie ldownika (21)
  • Testowanie marsjaskiego ldownika (24)
  • Wprowadzanie poprawek (25)
  • Technika lotnicza i kosmiczna a elazny trójkt inynierii (25)

PROJEKT 3: Czas ucieka (27)

  • Zbieramy si wszyscy punktualnie, ustawiamy si i ruszamy! (27)
  • Materiay (29)
  • Symulacja prostego procesu logistycznego (30)
  • Symulacja bardziej zoonego procesu logistycznego (32)
  • Planowanie procesu w inynierii przemysowej (34)
    • Planowanie z uyciem diagramu Gantta (34)
    • Planowanie poczone z dziaaniem (36)
  • Wdraanie planu logistycznego (37)
  • Ocena przebiegu procesu (39)
  • Poprawianie procesu (39)
  • elazny trójkt inynierii (40)
  • Sporzdzanie diagramów Gantta w arkuszu kalkulacyjnym (40)

PROJEKT 4: Wielkie sprztanie (42)

  • Informacje wstpne na temat usuwania wycieków ropy (42)
  • Materiay (44)
  • Planowanie procesu uprztania wycieku ropy (45)
    • Planowanie skupienia oleju (46)
    • Planowanie zbierania oleju (46)
    • Planowanie uycia sorbentów (46)
    • Planowanie dyspersji oleju (47)
    • Szkic procesu (48)
  • Wdraanie procesu czyszczenia (49)
    • Symulacja wycieku (49)
    • Realizacja planu czyszczenia (50)
  • Ocena wykonanej pracy (51)
  • Poprawianie procesu (52)
  • elazny trójkt inynierii (53)
  • Miniprojekt: Czyszczenie piór i futer (54)

PROJEKT 5: Obcianie mostu (55)

  • Inynierowie budownictwa ksztatuj wiat (56)
  • Wstpne informacje na temat mostów (56)
  • Materiay (58)
  • Projektowanie mostu przy uyciu najnowszych technologii (58)
  • Projektowanie mostu kratownicowego (63)
  • Budowa mostu makaronowego (66)
  • Testowanie mostu (68)
  • Poprawianie mostu (70)
  • Inynieria budownictwa a elazny trójkt (70)

PROJEKT 6: Elektryczny kask kosmity (73)

  • Podstawy elektroniki (73)
    • Obwody elektryczne (74)
    • Symbole i schematy elektryczne (74)
    • Poczenia szeregowe i równolege (75)
  • Materiay (77)
  • Projektowanie elektrycznego kasku kosmity (79)
  • Wykonanie kasku (80)
    • Przygotowanie elementów ukadu elektrycznego (80)
    • Rysowanie obwodu na czapce (81)
    • Wykonanie pocze od strony dodatniego bieguna baterii (81)
    • Wykonanie pocze od strony ujemnego bieguna baterii (83)
  • Testowanie obwodu (85)
  • Udoskonalanie kasku (85)
  • elazny trójkt inynierii elektrycznej (85)

PROJEKT 7: Zosta kucharzem! (88)

  • Pierwsi inynierowie mechanicy (88)
    • Inynier Archimedes (89)
    • Wszechobecna energia (90)
    • Pierwsza zasada termodynamiki (90)
  • Materiay (91)
  • Projektowanie pieca solarnego (92)
    • Druga zasada termodynamiki (92)
    • Kryteria projektowe (92)
  • Realizacja projektu (94)
    • Wykonaj komor grzejn pieca (94)
    • Wykonaj obudow termoizolacyjn (95)
    • Docz reflektor solarny (97)
  • Testowanie pieca (98)
  • Poprawianie pieca (99)
  • Gotowanie na socu a elazny trójkt inynierii (100)
  • Miniprojekt: Promienie mierci hotelu Vdara (102)

PROJEKT 8: Sza kolejek górskich (103)

  • Kilka sów o kolejkach górskich (104)
    • Masa w ukadzie kolejki górskiej (105)
    • Energia w ukadzie kolejki górskiej (105)
  • Materiay (106)
    • Tworzenie wirtualnego modelu kolejki (106)
  • Projektowanie kolejki górskiej (112)
  • Budowa modelu kolejki górskiej (114)
  • Testowanie kolejki (116)
  • Poprawianie kolejki (117)
  • elazny trójkt inynierii w brany rozrywki (117)

DODATEK: Przydatne narzdzia (i inne pomoce) (120)

Dodaj do koszyka Myśl jak inżynier. Projekty techniczne dla młodych bystrzaków

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.