reklama - zainteresowany?

Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review - Sensus

Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
ebook
Autor: Harvard Business Review
Tytuł oryginału: Authentic Leadership. HBR Emotional Intelligence Series
Tłumaczenie: Krzysztof Krzyżanowski
ISBN: 978-83-283-4564-5
stron: 144, Format: ebook
Data wydania: 2018-11-09
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 21,95 zł (poprzednio: 39,20 zł)
Oszczędzasz: 44% (-17,25 zł)

Dodaj do koszyka Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Tagi: Rozwój intelektualny | Rozwój osobisty

Odkryj swoją iskrę przywództwa i wykorzystaj ten dar!

Niezależnie od tego, czy przedmiotem rozważań jest armia, załoga zakładu przemysłowego, czy zespół sprzedawców, styl przywództwa ma zasadnicze znaczenie dla odniesienia sukcesu. Niektórzy w naturalny sposób stają na czele grupy i kierują ludźmi, ale cechy lidera można też w sobie ukształtować. Dobry kierownik jest osobą, która odkryła swoje prawdziwe "ja". Wie, kiedy należy reagować emocjonalnie, a kiedy dopasować się do ustalonych standardów i zachowywać w określony sposób.

Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Bill George, Herminia Ibarra, Rob Goffee i Gareth Jones - autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przytaczają oni wyniki wielu badań, dzięki którym można łatwiej zrozumieć, na czym polega prawdziwe, wypływające z wnętrza przywództwo. Opisują praktyczne techniki kształtowania swojego indywidualnego stylu kierowania ludźmi. Informacje, wskazówki i historie liderów, które znalazły się w tym zbiorze, pomogą Ci w odkryciu znaczenia autentyczności w przywództwie. Przekonasz się, że nie ma jednej niezawodnej recepty na zbudowanie autorytetu i zaufania, ale są one bezwzględnie konieczne dla osiągnięcia sukcesu zespołu.

  • Samoświadomość jako najważniejsza zdolność przywódcy
  • Rozwój autentycznego lidera
  • Równowaga między motywacją wewnętrzną i zewnętrzną
  • Kiedy i jak warto okazać swoją wrażliwość
  • Surowa empatia, czyli balans autorytetu i wrażliwości

Kiedy naprawdę Ci zależy, pokazujesz swoją prawdziwą naturę!

Trzymasz w ręku wybór najciekawszych artykułów opublikowanych oryginalnie w "Harward Business Review" - prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Magazyn ten jest uważany za jeden z najbardziej opiniotwórczych w takich dziedzinach, jak rozwój przedsiębiorstw, ekonomia, praktyki w zarządzaniu. W zbiorze tym znajdziesz garść inspirujących porad dotyczących przywództwa, które ułatwią Ci wykorzystanie inteligencji emocjonalnej do budowania autorytetu lidera godnego zaufania.

Dodaj do koszyka Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

 

Osoby które kupowały "Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review", wybierały także:

  • Insight. Droga do mentalnej dojrzałości
  • Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
  • Życie i 101 przyjaciół
  • Kapłan diabła. Opowieści o nadziei, kłamstwie, nauce i miłości
  • ASAP. Jak nauczyć się języka obcego tak szybko, jak to możliwe

Dodaj do koszyka Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Spis treści

Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review eBook -- spis treści

1. Odkrywanie w sobie autentycznego przywódcy. Dlaczego samoświadomość jest tak istotna? (Bill George, Peter Sims, Andrew N. McLean i Diana Mayer) (9)

2. Paradoks autentyczności. Jeśli chcesz się rozwijać, musisz oswoić się z wrażeniem udawania (Herminia Ibarra) (45)

3. Co zyskują zwierzchnicy, pokazując swoją wrażliwość? Psychologia więzi międzyludzkich (Emma Seppälä) (77)

4. Okazuj surową empatię. Kiedy naprawdę Ci zależy, pokazujesz swoją prawdziwą naturę (Rob Goffee i Gareth Jones) (91)

5. Łamanie kodu, który utrudnia życie osobom o innym kolorze skóry. Poświęcanie tożsamości na rzecz dopasowania (Sylvia Ann Hewlett) (99)

6. Żeby przeprosiny wygłaszane przez firmę były skuteczne, prezes musi wyglądać na zasmuconego. Niech Twoje emocje odzwierciedlają przekaz (Sarah Green Carmichael) (109)

7. Czy liderzy robią się zbyt uczuciowi? Łzy nie są niczym złym, o ile nie pokazujesz ich zbyt często (Wywiad z Gautamem Mukundą i Gianpiero Petriglierim przeprowadzony przez Adiego Ignatiusa i Sarah Green Carmichael) (117)

Dodaj do koszyka Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.