reklama - zainteresowany?

Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review - Sensus

Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Autor: Harvard Business Review
Tytuł oryginału: Authentic Leadership. HBR Emotional Intelligence Series
Tłumaczenie: Krzysztof Krzyżanowski
ISBN: 978-83-283-4563-8
stron: 144, Format: 122x194, okładka: twarda
Data wydania: 2018-11-09
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 11,90 zł (poprzednio: 39,67 zł)
Oszczędzasz: 70% (-27,77 zł)

Dodaj do koszyka Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Tagi: Rozwój intelektualny | Rozwój osobisty

Odkryj swoją iskrę przywództwa i wykorzystaj ten dar!

Niezależnie od tego, czy przedmiotem rozważań jest armia, załoga zakładu przemysłowego, czy zespół sprzedawców, styl przywództwa ma zasadnicze znaczenie dla odniesienia sukcesu. Niektórzy w naturalny sposób stają na czele grupy i kierują ludźmi, ale cechy lidera można też w sobie ukształtować. Dobry kierownik jest osobą, która odkryła swoje prawdziwe "ja". Wie, kiedy należy reagować emocjonalnie, a kiedy dopasować się do ustalonych standardów i zachowywać w określony sposób.

Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Bill George, Herminia Ibarra, Rob Goffee i Gareth Jones - autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przytaczają oni wyniki wielu badań, dzięki którym można łatwiej zrozumieć, na czym polega prawdziwe, wypływające z wnętrza przywództwo. Opisują praktyczne techniki kształtowania swojego indywidualnego stylu kierowania ludźmi. Informacje, wskazówki i historie liderów, które znalazły się w tym zbiorze, pomogą Ci w odkryciu znaczenia autentyczności w przywództwie. Przekonasz się, że nie ma jednej niezawodnej recepty na zbudowanie autorytetu i zaufania, ale są one bezwzględnie konieczne dla osiągnięcia sukcesu zespołu.

  • Samoświadomość jako najważniejsza zdolność przywódcy
  • Rozwój autentycznego lidera
  • Równowaga między motywacją wewnętrzną i zewnętrzną
  • Kiedy i jak warto okazać swoją wrażliwość
  • Surowa empatia, czyli balans autorytetu i wrażliwości

Kiedy naprawdę Ci zależy, pokazujesz swoją prawdziwą naturę!

Trzymasz w ręku wybór najciekawszych artykułów opublikowanych oryginalnie w "Harward Business Review" - prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Magazyn ten jest uważany za jeden z najbardziej opiniotwórczych w takich dziedzinach, jak rozwój przedsiębiorstw, ekonomia, praktyki w zarządzaniu. W zbiorze tym znajdziesz garść inspirujących porad dotyczących przywództwa, które ułatwią Ci wykorzystanie inteligencji emocjonalnej do budowania autorytetu lidera godnego zaufania.

Dodaj do koszyka Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

 

Osoby które kupowały "Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review", wybierały także:

  • Kompetencje menedżera
  • Insight. Droga do mentalnej dojrzałości
  • Siła stresu. Jak stresować się mądrze i z pożytkiem dla siebie
  • Jak to robią kobiety sukcesu. Strategie zarządzania czasem
  • Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Dodaj do koszyka Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Spis treści

Prawdziwe przywdztwo. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review -- spis treci

1. Odkrywanie w sobie autentycznego przywódcy. Dlaczego samowiadomo jest tak istotna? (Bill George, Peter Sims, Andrew N. McLean i Diana Mayer) (9)

2. Paradoks autentycznoci. Jeli chcesz si rozwija, musisz oswoi si z wraeniem udawania (Herminia Ibarra) (45)

3. Co zyskuj zwierzchnicy, pokazujc swoj wraliwo? Psychologia wizi midzyludzkich (Emma Seppälä) (77)

4. Okazuj surow empati. Kiedy naprawd Ci zaley, pokazujesz swoj prawdziw natur (Rob Goffee i Gareth Jones) (91)

5. amanie kodu, który utrudnia ycie osobom o innym kolorze skóry. Powicanie tosamoci na rzecz dopasowania (Sylvia Ann Hewlett) (99)

6. eby przeprosiny wygaszane przez firm byy skuteczne, prezes musi wyglda na zasmuconego. Niech Twoje emocje odzwierciedlaj przekaz (Sarah Green Carmichael) (109)

7. Czy liderzy robi si zbyt uczuciowi? zy nie s niczym zym, o ile nie pokazujesz ich zbyt czsto (Wywiad z Gautamem Mukund i Gianpiero Petriglierim przeprowadzony przez Adiego Ignatiusa i Sarah Green Carmichael) (117)

Dodaj do koszyka Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.