reklama - zainteresowany?

Odporność. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review - Sensus

Odporność. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Autor: Harvard Business Review
Tytuł oryginału: Resilience. HBR Emotional Intelligence Series
TÅ‚umaczenie: Wojciech Usarzewicz
ISBN: 978-83-283-4127-2
stron: 120, Format: 122x194, okładka: twarda
Data wydania: 2018-01-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 23,94 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,96 zł)

Dodaj do koszyka Odporność. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Tagi: Rozwój intelektualny

Nie daj się złamać ani załamać!

Kryzysy i niepowodzenia sÄ… normalnÄ… sprawÄ… w życiu zawodowym i osobistym. Niekiedy jednak trzeba siÄ™ zmierzyć z czymÅ› o wiele poważniejszym: spektakularnÄ… porażkÄ… zawodowÄ…, chorobÄ… lub Å›mierciÄ… bliskich osób czy kataklizmem naturalnym. CzÄ™stÄ… konsekwencjÄ… takich sytuacji jest rezygnacja z kariery czy przedÅ‚użajÄ…ca siÄ™ depresja. IstniejÄ… jednak osoby, które zdajÄ… siÄ™ być niezniszczalne: cokolwiek siÄ™ zdarzy, sÄ… w stanie przetrwać najgorsze, a potem podnieść siÄ™ i dziaÅ‚ać dalej — silniejsze niż przed kryzysem. Jakie cechy majÄ… tacy ludzie? Co im pozwala stanąć na nogi i wyjść obronnÄ… rÄ™kÄ… z każdej sytuacji?

Autorami artykuÅ‚ów przedstawionych w tej książce sÄ… miÄ™dzy innymi Daniel Goleman, Jeffrey A. Sonnenfeld i Shawn Achor — uznani specjaliÅ›ci w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. PrzedstawiajÄ… oni szereg badaÅ„ i analiz dotyczÄ…cych radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi. OpisujÄ… mechanizmy rzÄ…dzÄ…ce zachowaniem w najtrudniejszych sytuacjach oraz pewne praktyki, dziÄ™ki którym można zwiÄ™kszyć swojÄ… odporność na stres. DziÄ™ki zaprezentowanym tu wskazówkom i inspirujÄ…cym przykÅ‚adom przekonasz siÄ™, że tak naprawdÄ™ sytuacji bez wyjÅ›cia jest bardzo niewiele, a odporność emocjonalna jest cechÄ…, którÄ… można wzmocnić.

  • Znaczenie odpornoÅ›ci emocjonalnej
  • Praktyki zwiÄ™kszajÄ…ce odporność na stres
  • Traktowanie krytyki jak informacji
  • Naprawianie zÅ‚amanej kariery
  • Powrót do gry po wielkim upadku

Najlepszych poznasz po tym, jak podnoszÄ… siÄ™ po upadku!

Trzymasz w rÄ™ku wybór artykuÅ‚ów opublikowanych oryginalnie w Harvard Business Review —prestiżowym miesiÄ™czniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na Å›wiecie. Magazyn ten jest uważany za jeden z najbardziej opiniotwórczych w takich dziedzinach, jak rozwój przedsiÄ™biorstw, ekonomia, praktyki w zarzÄ…dzaniu. W tym zbiorze znajdziesz szereg sprawdzonych informacji i praktycznych porad dotyczÄ…cych radzenia sobie w nawet bardzo trudnych sytuacjach.

Dodaj do koszyka Odporność. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

 

Osoby które kupowały "Odporność. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review", wybierały także:

  • Insight. Droga do mentalnej dojrzaÅ‚oÅ›ci
  • Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
  • Å»ycie i 101 przyjaciół
  • KapÅ‚an diabÅ‚a. OpowieÅ›ci o nadziei, kÅ‚amstwie, nauce i miÅ‚oÅ›ci
  • ASAP. Jak nauczyć siÄ™ jÄ™zyka obcego tak szybko, jak to możliwe

Dodaj do koszyka Odporność. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Spis treści

Odporność. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review -- spis treści

1. Odporność emocjonalna w praktyce (9)

  • Trzy cechy osób, które siÄ™ nie poddajÄ… (Diane Coutu)

2. Odporność dla reszty z nas (37)

  • Szkolenie wÅ‚asnego mózgu (Daniel Goleman)

3. Ocena i wzmacnianie odporności emocjonalnej oraz zarządzanie nią (45)

  • Metodyczne podejÅ›cie (David Kopans)

4. WynieÅ› lekcje z krytyki (53)

  • Przekuwanie sugestii w rozwój (Sheila Heen, Douglas Stone)

5. Powrót. Jak wielcy liderzy naprawiajÄ… zÅ‚amane kariery? (71)

  • Jak radzić sobie z poważnym upadkiem zawodowym (Jeffrey A. Sonnenfeld, Andrew J. Ward)

6. Nieważne, jak znosisz trudy, ale jak podnosisz się z upadku (107)

  • SztukÄ… nie jest dziaÅ‚ać za wszelkÄ… cenÄ™ (Shawn Achor, Michelle Gielan)

Dodaj do koszyka Odporność. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.