reklama - zainteresowany?

Minecraft. Buduj mechanizmy i twórz własne mody. Przewodnik mistrza - Sensus

Minecraft. Buduj mechanizmy i twórz własne mody. Przewodnik mistrza
ebook
Autor: Matthew Monk, Simon Monk
Tytuł oryginału: Minecraft Mastery: Build Your Own Redstone Contraptions and Mods
Tłumaczenie: Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-283-0807-7
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2015-05-08
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 20,94 zł (poprzednio: 34,33 zł)
Oszczędzasz: 39% (-13,39 zł)

Dodaj do koszyka Minecraft. Buduj mechanizmy i twórz własne mody. Przewodnik mistrza

Tagi: Książki dla dzieci

Poznaj możliwoÅ›ci Å›wiata Minecraft! Buduj mechanizmy po mistrzowsku

Minecraft jest najlepszym dowodem na to, że o sukcesie gry nie decyduje oprawa graficzna — tylko pomysÅ‚ i tak zwana grywalność. Na punkcie tej gry oszalaÅ‚ caÅ‚y Å›wiat! Gdy przekraczasz próg Minecrafta, Twoim jedynym ograniczeniem jest wÅ‚asna wyobraźnia. Przekonaj siÄ™ sam!

JeÅ›li jeszcze nigdy nie graÅ‚eÅ› w tÄ™ grÄ™ i zastanawia CiÄ™ jej fenomen, to trzymasz w rÄ™kach książkÄ™, która na pewno CiÄ™ zaciekawi! Dowiedz siÄ™, czym jest Minecraft i jakie zasady panujÄ… w jego Å›wiecie. W trakcie lektury sprawdzisz, skÄ…d można wziąć czerwony pyÅ‚ oraz w jaki sposób wykorzystać go do budowy najróżniejszych elementów: przekaźników, komparatorów, bramek logicznych czy tÅ‚oków. Zrozumiesz też, do czego sÄ… Ci potrzebne te wszystkie rzeczy i na czym polega istota gry. Ponadto dziÄ™ki tej książce nauczysz siÄ™ tworzyć rozszerzenia Minecrafta. Każdy — obecny i potencjalny — fan Å›wiata Minecrafta koniecznie musi tu zajrzeć!
  • Korzystaj z podstawowych elementów mechanicznych w rodzaju dźwigni, przycisków i lamp; zbuduj automatycznie otwierane drzwi
  • Twórz bramki logiczne, zegary i T-Flip-Flopy
  • Buduj zaawansowane mechanizmy — podmieniacze bloków, ukryte drzwi, wyÅ›wietlacze siedmiosegmentowe i inne
  • Korzystaj z dodatkowych elementów mechanicznych, takich jak tory, wagony, ciecze, leje i bloki poleceÅ„
  • ZaÅ‚óż wÅ‚asny serwer Minecrafta, by podzielić siÄ™ swoim Å›wiatem z innymi graczami
  • Edytuj Å›wiaty Minecrafta w programie MCEdit
  • Kontroluj Å›wiat Minecrafta programami w Pythonie na Raspberry Pi
  • Twórz kwantowe mechanizmy i efekty specjalne w modzie qCraft
  • Twórz programowane w Lua komputery i żóÅ‚wie w modzie ComputerCraft
  • Skonfiguruj Å›rodowisko deweloperskie do tworzenia modów przy użyciu Forge i Eclipse
  • Twórz wÅ‚asne mody z nowymi blokami i przedmiotami

Zbuduj mechanizmy, o jakich Ci się nie śniło!

Dodaj do koszyka Minecraft. Buduj mechanizmy i twórz własne mody. Przewodnik mistrza

 

Osoby które kupowały "Minecraft. Buduj mechanizmy i twórz własne mody. Przewodnik mistrza", wybierały także:

  • Rozmówki francuskie dla bystrzaków
  • Rozmówki wÅ‚oskie dla bystrzaków
  • Grajfka dla dzieci. Artystyczne zdobienie jaj
  • Getting Things Done dla nastolatków. Jak ogarnąć wiele spraw i zyskać mnóstwo czasu
  • ASAP. Jak nauczyć siÄ™ jÄ™zyka obcego tak szybko, jak to możliwe

Dodaj do koszyka Minecraft. Buduj mechanizmy i twórz własne mody. Przewodnik mistrza

Spis treści

Minecraft. Buduj mechanizmy i twórz w³asne mody. Przewodnik mistrza eBook -- spis tre¶ci

O autorach (9)

Podziêkowania (10)

Wprowadzenie (11)

1. Wstêp (15)

  • Czym jest Minecraft? (15)
  • Wersje Minecrafta (16)
  • Na pocz±tek (17)
  • Konstrukcja podstawowych przedmiotów (17)
  • Wytapianie (19)
  • Tryb kreatywny (19)
  • Kody (21)
  • Czerwony kamieñ (21)
  • Korzystanie z modów (22)
  • Tworzenie modów (22)
  • Instalacja ¶wiata z przyk³adami (22)
  • Podsumowanie (23)

2. Czerwony kamieñ - podstawy (25)

  • Podstawy (25)
    • Pozyskiwanie czerwonego py³u (25)
    • Rozmieszczanie czerwonego py³u (26)
  • Zasilanie czerwonego py³u (27)
    • D¼wignie (27)
    • Przyciski (28)
    • P³yty naciskowe (29)
    • Linki (30)
    • Bloki czerwonego kamienia (31)
  • Ticki czerwonego kamienia (32)
  • Pochodnie (32)
  • Lampy (34)
  • Przeka¼niki (35)
  • Komparatory (37)
  • T³oki (38)
  • Tworzenie drzwi (40)
  • Leje, dozowniki i podajniki (42)
    • Leje (42)
    • Dozowniki (42)
    • Podajniki (42)
  • Podsumowanie (43)

3. Bramki logiczne (45)

  • Podstawowe bramki logiczne (45)
    • Inwertery (45)
    • Bramki AND (46)
    • Bramki OR (48)
    • Bramki XOR (49)
  • Przyk³ad bramki logicznej (50)
  • Zegary (51)
  • Przerzutnik RS NOR (53)
  • Obwody monostabilne (55)
  • T-Flip-Flop (55)
  • Logika - teoria (57)
    • Binarno¶æ (57)
    • Diagramy logiczne (58)
  • Podsumowanie (60)

4. Czerwony kamieñ - poziom zaawansowany (61)

  • Prze³±cznik na bazie detektora aktualizacji bloku (61)
  • Drzwi z t³oków (62)
    • Drzwi 2 × 2 (62)
    • Drzwi 2 × 2 wbudowane w ¶cianê (64)
  • Podmieniacze bloków (67)
    • Bardzo kompaktowy podmieniacz bloków (67)
    • Ukryty podmieniacz bloków (68)
  • Pamiêæ ta¶mowa z t³oków (69)
  • Wy¶wietlacze (73)
  • Podsumowanie (76)

5. Czerwony kamieñ - rozmaito¶ci (77)

  • Tory i wagony (77)
    • Tory (78)
    • Wagony (79)
    • Przyk³ad u¿ycia wagonu (81)
  • Fizyka p³ynów (82)
    • Lawa (82)
    • Woda (83)
  • Leje (84)
  • Bloki poleceñ (85)
  • Pu³apka na gracza (86)
    • Pu³apka z blokiem poleceñ (86)
    • Pu³apka z czerwonego py³u (87)
  • Armata TNT (89)
  • Podsumowanie (90)

6. Hostowanie serwerów i narzêdzia (91)

  • Hostowanie serwera (91)
    • Serwer LAN (92)
    • Hostowanie przy u¿yciu Hamachi (93)
    • Hostowanie przy u¿yciu przekierowywania portów (95)
    • Opcje w³a¶ciwo¶ci serwera (98)
    • Wynajmowanie serwerów (99)
  • MCEdit (99)
  • Minecraft, Python i Pi (102)
    • Instalacja Minecrafta na Raspberry Pi (102)
    • Uruchomienie Minecrafta (102)
    • Pod³±czenie drugiego komputera z Pi (102)
  • Podsumowanie (105)

7. qCraft (107)

  • Pobranie qCrafta (107)
  • Instalacja ¶wiata z przyk³adami (108)
  • Py³ kwantowy (109)
  • Esencja obserwacji (109)
  • Esencja superpozycji (111)
  • Esencja spl±tania (112)
  • Zautomatyzowana obserwacja (113)
  • Komputery kwantowe (115)
  • Portale kwantowe (117)
  • Podsumowanie (119)

8. ComputerCraft (121)

  • Instalacja ¶wiata z przyk³adami (121)
  • Blok komputerowy (122)
  • Jak zacz±æ (123)
  • Przyk³ad wy¶wietlacza diodowego (127)
  • Sieci komputerowe (129)
  • Stacje dysków (131)
  • Monitory (133)
  • Zegar (134)
  • ¯ó³wie (137)
  • Podsumowanie (139)

9. Tworzenie modów w Forge (141)

  • O modowaniu ogólnie (141)
  • Przygotowanie komputera (142)
    • Zainstaluj Minecrafta (142)
    • Instalacja Javy (142)
    • Dodanie Javy do PATH (144)
    • Instalacja Eclipse (144)
    • Instalacja Forge (146)
    • Konfiguracja Eclipse (146)
  • Krótkie omówienie Eclipse (147)
  • Podstawy jêzyka Java (147)
    • Pakiety (148)
    • Klasy (149)
    • Zmienne sk³adowe (149)
    • Metody (150)
    • Klasy i instancje (150)
    • Dziedziczenie (150)
    • Publiczne i prywatne (151)
    • Konwencje nazewnicze (151)
  • Podsumowanie (152)

10. Przyk³adowy mod: Thorium (153)

  • Przygotowanie projektu (154)
    • Utworzenie projektu (154)
    • Tworzenie pakietu (154)
    • Pod³±czanie projektów (155)
  • Tworzenie bloku rudy (156)
    • Tworzenie klasy ThoriumOreBlock (156)
    • Tworzenie klasy moda Thorium (158)
    • Tworzenie pliku mcmod.info (159)
    • Pierwsze uruchomienie (160)
    • Przygotowanie moda do u¿ytku (160)
  • Dodanie w³asnej tekstury (161)
    • Utworzenie pliku z obrazem tekstury (162)
    • Lokalizacja nazw (163)
  • Spawnowanie bloków rudy (164)
  • Wydobywanie Thorium (167)
  • Przerabianie rudy na Thorium (168)
    • Tworzenie nowego bloku (168)
    • Dodanie receptury (169)
  • Pod¶wietlenie Thorium (170)
  • Podsumowanie (171)

11. Modowanie - ci±g dalszy (173)

  • Publikacja moda (173)
    • Tworzenie pliku JAR (173)
    • Instalacja moda (176)
  • Wiêcej o modowaniu (178)
  • Przyk³adowy przedmiot: ugotowana ko¶æ (179)
  • Przyk³adowy przedmiot: utwardzony diament (180)
  • Przyk³adowy przedmiot: obsydianowa siekiera (181)
  • Przyk³adowa zbroja (182)
    • Klasy elementów zbroi (183)
    • Pliki tekstur zbroi (183)
    • Dodanie zbroi do pliku moda (185)
    • Przepisy na elementy zbroi (186)
  • Graficzny interfejs u¿ytkownika (GUI) (186)
    • Zmiany w klasie moda (186)
    • Klasa BlockSwitchableLight (187)
    • Klasa SmallThingsGui (188)
  • Podsumowanie (189)

Materia³y pomocnicze (191)

Skorowidz (193)

Dodaj do koszyka Minecraft. Buduj mechanizmy i twórz własne mody. Przewodnik mistrza

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.