reklama - zainteresowany?

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży - Sensus

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
ebook
Autor: A. K. Pradeep
Tytuł oryginału: The Buying Brain: Secrets for Selling to the Subconscious Mind
Tłumaczenie: Magda Witkowska
ISBN: 978-83-246-3755-3
stron: 256, Format: ebook
Data wydania: 2012-06-06
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 35,40 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-23,60 zł)

Dodaj do koszyka Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

Tagi: Rozwój intelektualny | Rozwój osobisty | Trening mózgu

W głowie klienta

  • Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
  • Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
  • Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?

 


 

To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie.
David Poltrack,
dyrektor ds. badań, CBS Corporation
Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Pradeep tworzy nową dziedzinę neuromarketingu, której dorobek znajduje zastosowanie we wszystkich kategoriach działalności marketingowej.
Rajiv Lal,
profesor Uniwersytetu Harvarda, specjalista w dziedzinie handlu detalicznego
Pradeep jest motorem jednego z wiodących światowych laboratoriów marketingowych, dlatego z jego koncepcji korzystają największe i najskuteczniejsze firmy
David Meerman Scott,
specjalista ds. tworzenia strategii marketingowych

 

Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu

 

Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.

Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów — tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.

  • Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów?
  • Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce?
  • Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu?
  • Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki?
  • Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane?
  • Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu?
  • Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne?
  • Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych?

 


 

Patroni medialni:

Dodaj do koszyka Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

 

Osoby które kupowały "Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży", wybierały także:

  • Kompetencje menedżera
  • Insight. Droga do mentalnej dojrzałości
  • Siła stresu. Jak stresować się mądrze i z pożytkiem dla siebie
  • Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
  • Jak to robią kobiety sukcesu. Strategie zarządzania czasem

Dodaj do koszyka Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

Spis treści

Mzg na zakupach. Neuromarketing w sprzeday eBook -- spis treci

  • Przedmowa (9)
  • Podzikowania (11)

Cz I Poznajemy mózg na zakupach

  • Rozdzia 1. Bilion dolarów, by przekona mózg (15)
  • Rozdzia 2. Technologia neuromarketingu (19)
  • Rozdzia 3. Mózg Twojego klienta ma 100 tysicy lat (27)
  • Rozdzia 4. Podstawowe informacje o mózgu (41)
  • Rozdzia 5. Pi zmysów a mózg na zakupach (49)
  • Rozdzia 6. Mózg przedstawiciela wyu demograficznego na zakupach (63)
  • Rozdzia 7. Kobiecy mózg na zakupach (73)
  • Rozdzia 8. Mózg matki na zakupach (87)
  • Rozdzia 9. Mózg empatyczny na zakupach (101)

Cz II Odwoujemy si do mózgu na zakupach

  • Rozdzia 10. Mierniki i wskaniki neuromarketingowe (111)
  • Rozdzia 11. Podró konsumenta (121)
  • Rozdzia 12. Mózg na zakupach a marki (127)
  • Rozdzia 13. Mózg na zakupach a produkty (141)
  • Rozdzia 14. Mózg na zakupach a opakowanie (159)
  • Rozdzia 15. Mózg na zakupach a alejka sklepowa (175)
  • Rozdzia 16. Mózg na zakupach a reklama (197)
  • Rozdzia 17. Mózg na zakupach a ekrany i media spoecznociowe (221)
  • Rozdzia 18. Wizja przyszoci (233)
     
  • Przypisy i bibliografia (237)
  • Skorowidz (245)

Dodaj do koszyka Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.