Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży - Sensus
Tytuł oryginału: The Buying Brain: Secrets for Selling to the Subconscious Mind
TÅ‚umaczenie: Magda Witkowska
ISBN: 978-83-246-3297-8
stron: 256, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2011-08-26
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 38,35 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 35% (-20,65 zł)
W głowie klienta
- Jak dziaÅ‚a mózg i jak można wpÅ‚ywać na jego decyzje?
- Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
- Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochajÄ… klienci?
To lektura obowiÄ…zkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukujÄ… możliwoÅ›ci dalszego rozwijania siÄ™ w swojej dziedzinie.David Poltrack,
dyrektor ds. badań, CBS Corporation
OdwoÅ‚ujÄ…c siÄ™ do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Pradeep tworzy nowÄ… dziedzinÄ™ neuromarketingu, której dorobek znajduje zastosowanie we wszystkich kategoriach dziaÅ‚alnoÅ›ci marketingowej.Rajiv Lal,
profesor Uniwersytetu Harvarda, specjalista w dziedzinie handlu detalicznego
Pradeep jest motorem jednego z wiodÄ…cych Å›wiatowych laboratoriów marketingowych, dlatego z jego koncepcji korzystajÄ… najwiÄ™ksze i najskuteczniejsze firmyDavid Meerman Scott,
specjalista ds. tworzenia strategii marketingowych
Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu
Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najÅ›ciÅ›lejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzÄ™dzia, jednak wynik tych dziaÅ‚aÅ„ jest zwykle jednÄ… wielkÄ… niewiadomÄ…. Zamiast siedzieć nad pustÄ… filiżankÄ… po kawie i liczyć, że może zadziaÅ‚a kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzaÅ‚e techniki badawcze, skorzystaj z doÅ›wiadczeÅ„ liderów rynku i pozwól, by dziaÅ‚aÅ‚a moc neuromarketingu! DziÄ™ki niemu zyskasz dostÄ™p do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwaÅ„ konsumentów i zdobÄ™dziesz realnÄ… przewagÄ™ konkurencyjnÄ… na zatÅ‚oczonym i zaÅ›mieconym rynku.
Niniejsza książka zdradza tajemnicÄ™ dotyczÄ…cÄ… tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródÅ‚a najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli Å›wiata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostÄ™p do informacji, które kryjÄ… siÄ™ gÅ‚Ä™boko w umysÅ‚ach Twoich klientów — tak gÅ‚Ä™boko, że oni sami czÄ™sto nie potrafiÄ… wytÅ‚umaczyć swoich decyzji. Dowiedz siÄ™, jak wykorzystać zaÅ‚ożenia neuromarketingu do ksztaÅ‚towania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniaÅ‚y siÄ™ na póÅ‚kach, oraz jak nakÅ‚onić klientów, by podczas zakupów siÄ™gnÄ™li po Twój produkt.
- Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dziÄ™ki zaangażowaniu wszystkich piÄ™ciu zmysÅ‚ów?
- Jakie strategie efektywnie dziaÅ‚ajÄ… na konsumentów po sześćdziesiÄ…tce?
- Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu?
- Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechujÄ… mózg matki?
- Jak nakÅ‚onić do wspóÅ‚pracy neurony lustrzane?
- Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu?
- Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne?
- Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych?
Patroni medialni:
Osoby które kupowały "Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży", wybierały także:
- Insight. Droga do mentalnej dojrzałości 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- Trening superkreatywności dla dzieci 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Bądź nieustraszony. 5 życiowych zasad dokonywania przełomów i osiągania celów 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- Wszystko zaczyna się w głowie, a kończy, gdy nie działasz 39,09 zł, (12,90 zł -67%)