reklama - zainteresowany?

Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci - Sensus

Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci
ebook
Autor: Agnieszka Borkowska, Paweł Borkowski
ISBN: 978-83-283-4763-2
stron: 296, Format: ebook
Data wydania: 2016-02-26
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 23,94 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,96 zł)

Dodaj do koszyka Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci

Tagi: Książki dla dzieci | Prezent dla Dziecka | Rodzicielstwo i psychologia dziecka

Czarowanie na ekranie!

  • W krainie Baltiego, czyli poznaj świat czarodzieja
  • Na Skreczowisku, czyli zaprogramuj sobie grę

Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry!

Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania — wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu — a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!

  • Na pomoc czarodziejowi
  • Korespondencja
  • To, czego nigdy nie było
  • Drugi stopień wtajemniczenia
  • Porwanie
  • Karciane pola
  • Księga Czarów
  • Hokus, fokus, pokus
  • Pierwsze spotkanie z kotem
  • Budujemy grę
  • Najtrudniejsze zagadnienia

Łagodnie wprowadź dziecko w świat programowania!

Dodaj do koszyka Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci

 

Osoby które kupowały "Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci", wybierały także:

  • Rozmówki francuskie dla bystrzaków
  • Rozmówki włoskie dla bystrzaków
  • Grajfka dla dzieci. Artystyczne zdobienie jaj
  • Getting Things Done dla nastolatków. Jak ogarnąć wiele spraw i zyskać mnóstwo czasu
  • ASAP. Jak nauczyć się języka obcego tak szybko, jak to możliwe

Dodaj do koszyka Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci

Spis treści

Mody mistrz programowania. Jzyki Baltie i Scratch dla dzieci eBook -- spis treci

Wstp (9)

CZʦ I. W KRAINIE BALTIEGO

Rozdzia 1. Budujemy (17)

  • Przygoda 1. Na pomoc czarodziejowi (18)
    • Katastrofa (18)
    • Zabawy (19)
    • Magiczne pudeko (20)
    • Zabawy (21)
    • Co dalej? (22)
    • Zabawy (24)
    • Skarby w pudeku (27)
    • Zabawy (30)
  • Przygoda 2. Korespondencja (33)
    • Latarnia morska (33)
    • Zabawy (38)
    • Zamek czarodzieja i szkoa magii (39)
    • Zabawy (43)
    • Literkowa góra i matematyczny labirynt (45)
    • Zabawy (47)
  • Przygoda 3. To, czego nigdy nie byo (48)
    • Lekcja Mkijumki (48)
    • Zabawy (69)
    • Lekcja geometrii (71)
    • Zabawy (76)
    • Kolekcja (76)
    • Zabawy (80)

Rozdzia 2. Magia dziaa (83)

  • Przygoda 4. Drugi stopie wtajemniczenia (84)
    • Zabawy (89)
  • Przygoda 5. Porwanie (91)
    • Zabawy (92)
  • Przygoda 6. Karciane pola (94)
    • Zabawa (95)

Rozdzia 3. Si dzieje (97)

  • Przygoda 7. Ksiga Czarów (98)
    • Kolejny stopie wtajemniczenia (98)
    • Zadania (112)
    • Mniam, mniam (116)
    • Zadania (131)
    • Turniej (139)
    • Zadania (158)
  • Przygoda 8. Hokus, fokus, pokus (161)

CZʦ II. NA SKRECZOWISKU

Rozdzia 4. Pierwsze spotkanie z kotem (219)

  • Skreczowanie 1. Spadajcy kot (225)
  • Skreczowanie 2. Spadajca pika (228)
  • Skreczowanie 3. Odbijajca si pika (234)
  • Skreczowanie 4. Dwiki (240)
  • Skreczowanie 5. Powtarzanie (243)

Rozdzia 5. Budujemy gr (247)

  • Skreczowanie 6. Podwodny wiat (248)
  • Skreczowanie 7. Wicej duszków! (253)
  • Skreczowanie 8. Wicej warunków! (263)
  • Skreczowanie 9. Zmienne i punktacja w grze (268)
  • Skreczowanie 10. Stoper i ozdobniki gry (274)

Rozdzia 6. Zagadnienia najtrudniejsze, odpowiednie na rozdzia kocowy (279)

  • Skreczowanie 11. Programowanie zdarzeniowe (280)
  • Skreczowanie 12. Informacje o duszku (282)
  • Skreczowanie 13. Kto bdzie zaczyna program, czyli niedoceniane to (284)
  • Skreczowanie 14. Komunikacja midzy duszkami (287)
  • Skreczowanie 15. Zakoczenie (296)

Dodaj do koszyka Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.