Jak mówić żeby nas słuchali - Sensus
ISBN: 978-8-3751-0181-2
stron: 340, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 36,50 zł (poprzednio: 47,40 zł)
Oszczędzasz: 23% (-10,90 zł)
Mimo że nowoczesna technologia zdominowała nasze życie zawodowe, w interesach nadal kluczowe pozostają bezpośrednia komunikacja i osobiste spotkania. Autorka wnikliwie analizuje najczęstsze problemy związane z porozumiewaniem się w miejscu pracy i podpowiada, jak sobie z nimi radzić.
Z książki tej dowiesz się m.in., jak:
- wygłaszać prezentacje i przemówienia z wykorzystaniem środków wizualnych, by dotrzeć do odbiorców i zmotywować ich do słuchania;
- prowadzić indywidualne spotkania i rozmowy z klientem, szefem, współpracownikiem, tak by zostać wysłuchanym i osiągnąć swój cel;
- przewodniczyć i uczestniczyć w efektywnych zebraniach.
Autorka proponuje wyjątkowe, praktyczne techniki ułatwiające skuteczną komunikację we współczesnych, zróżnicowanych miejscach pracy - przydadzą się one zarówno doświadczonym menedżerom, jak i osobom stojącym u progu kariery.
Sonya Hamlin prowadzi konsultacje dla kadry kierowniczej największych amerykańskich firm, takich jak JP Morgan Chase, American Express i IBM. Wykładała m.in. na uniwersytecie w Oksfordzie i w Harvard Law School. Występuje w programach telewizyjnych jako ekspert od spraw kominikacji. Jest autorką bestselleru What Makes Juries Listen Today i Jak mówić, żeby nas słuchali: klucz do sukcesu zawodowego.
Osoby które kupowały "Jak mówić żeby nas słuchali", wybierały także:
- Insight. Droga do mentalnej dojrzałości 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- Trening superkreatywności dla dzieci 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Bądź nieustraszony. 5 życiowych zasad dokonywania przełomów i osiągania celów 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- Wszystko zaczyna się w głowie, a kończy, gdy nie działasz 39,09 zł, (12,90 zł -67%)