reklama - zainteresowany?

Czym (nie) jest coaching? - Sensus

Czym (nie) jest coaching?
ebook
Autor: Sylwia Monostori, Monika Zubrzycka-Nowak, Katarzyna Rybczyńska
ISBN: 978-8-3748-9518-7
stron: 135, Format: ebook
Data wydania: 2017-04-21
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 19,92 zł (poprzednio: 24,59 zł)
Oszczędzasz: 19% (-4,67 zł)

Dodaj do koszyka Czym (nie) jest coaching?

Tagi: Rozwój intelektualny | Rozwój osobisty

Początkowo coachingiem nazywano instruktaż, zwykłe wprowadzanie pracownika w arkana pracy. Potem coachingiem zaczęto nazywać towarzyszenie sprzedawcom i dawanie im na gorąco informacji zwrotnej o procesie sprzedaży. Często obejmowało to bardzo nieprzyjemne krytykowanie sprzedawcy. Również rozwijanie umiejętności innych niż sprzedawanie czyli trening umiejętności takich jak prezentacje, wystąpienia publiczne, nawiązywanie kontaktu, negocjacje znalazły się pod szyldem coachingu. W miarę pojawiania się kolejnych szkół coachingu w Polsce, które realizują programy szkoleniowe zgodne ze standardami międzynarodowymi (International Coach Federation, International Coach Community i inne), coaching zaczął nabierać nowego znaczenia. Zaczął reprezentować pewną postawę życiową, charakteryzować podejście do drugiego człowieka, w którym obowiązują pewne bazowe założenia sprawiające, że coaching stał się inną formą wspierania drugiego człowieka niż instruowanie, trening, nauczanie, psychoterapia, doradztwo, mentoring, consulting I o takim coachingu jest ta książka.

Dodaj do koszyka Czym (nie) jest coaching?

 

Osoby które kupowały "Czym (nie) jest coaching?", wybierały także:

  • Insight. Droga do mentalnej dojrzaÅ‚oÅ›ci
  • Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
  • Å»ycie i 101 przyjaciół
  • KapÅ‚an diabÅ‚a. OpowieÅ›ci o nadziei, kÅ‚amstwie, nauce i miÅ‚oÅ›ci
  • ASAP. Jak nauczyć siÄ™ jÄ™zyka obcego tak szybko, jak to możliwe

Dodaj do koszyka Czym (nie) jest coaching?

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Czym (nie) jest coaching?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.