reklama - zainteresowany?

Adopcja i przywiązanie - Sensus

Adopcja i przywiązanie
Autor: Grey Deborah
Tłumaczenie: Lipińska Marta, Kowalska Maryla, Kot Sylwia
ISBN: 978-8-3748-9120-2
stron: 320, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 40,19 zł (poprzednio: 44,66 zł)
Oszczędzasz: 10% (-4,47 zł)

Dodaj do koszyka Adopcja i przywiązanie

Tagi: Rodzicielstwo i psychologia dziecka | Rozwiązywanie problemów

Książka podpowiada, jak nawiązać bliższe więzi, wypracować szacunek, współpracę, zaufanie i troskę między członkami rodziny adopcyjnej.

Jej wielką zaletą są też opisy różnych przypadków, z jakimi zetknęła się w swojej pracy terapeutycznej autorka. Pomagają one w zrozumieniu zachowania dzieci i uwrażliwiają rodziców na ewentualne dalsze zaburzenia w okresie młodzieńczym. Potrzebom emocjonalnym i poziomom rozwoju przypisane są strategie, jakie rodzice powinni stosować, aby wzmocnić poczucie szczęścia dziecka i jego zdrowie psychiczne. Rodzice otrzymują wiele szczegółowych informacji na temat rozwoju dzieci, zwłaszcza tych, które rozwijają się nieharmonijnie. Książka pokazuje, jak stworzyć takie środowisko, które z każdego członka rodziny wydobędzie to, co najlepsze.

Terapeutka więzi Deborah Gray przedstawia wiele teorii i wyników badań. Delikatnie zachęca, uwrażliwia, wspiera i uspokaja przerażonych rodziców adopcyjnych, jednocześnie dostarcza praktycznych narzędzi rodzinom oraz pracującym z nimi osobom. Wszystko objaśnia za pomocą anegdot i przykładów, by pokazać, jak sugerowane techniki mogą wywoływać pozytywną zmianę.

Dodaj do koszyka Adopcja i przywiązanie

 

Osoby które kupowały "Adopcja i przywiązanie", wybierały także:

  • Nie k
  • (NIE)GRZECZNI?
  • Mamo, co by było, gdyby... Jak i po co rozmawiać z dzieckiem na trudne tematy
  • Zranieni w dzieci
  • To nie smutek, to depresja. Poradnik dla rodzic

Dodaj do koszyka Adopcja i przywiązanie

Spis treści

Dodaj do koszyka Adopcja i przywiązanie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.