reklama - zainteresowany?

10 kroków do maksymalnej produktywności - Sensus

10 kroków do maksymalnej produktywności
mp3
Autor: Michał Śliwiński
ISBN: 9788394508609
Format: mp3
Data wydania: 2017-12-21
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 25,36 zł (poprzednio: 29,84 zł)
Oszczędzasz: 15% (-4,48 zł)

Dodaj do koszyka 10 kroków do maksymalnej produktywności

Tagi: Rozwój intelektualny | Rozwój osobisty

Jeden audiobook 10 skutecznych sposobów na osiąganie celów, które możesz wdrożyć w życie już dzisiaj! Czy wiesz, że faktyczną pracę wykonujemy zaledwie przez 4 z 8 godzin w ciągu dnia? A pełne skupienie osiągamy zaledwie przez 2-3 godziny dziennie... i nie jest to wcale zły wynik. Masz zatem od 10 do 15 godzin tygodniowo na intensywną pracę. Czy realizujesz wtedy kluczowe zadania, które popychają Twoje projekty do przodu? Bardzo możliwe, że nie. Pora dowiedzieć się, dlaczego tak jest oraz przede wszystkim jak temu zaradzić?! Audiobook "10 kroków do maksymalnej produktywności" pomaga stworzyć system pracy, dzięki któremu lepiej wykorzystasz swój potencjał i unikniesz podstawowych błędów w zarządzaniu sobą w czasie. Dzięki lekturze dowiesz się m.in.: - Jak lepiej zarządzać zadaniami metodą GTD, - Czym jest zaufany system produktywności, - Jak odróżniać zadania priorytetowe od pozostałych, - Jak działać skutecznie w każdym miejscu i czasie, - W jaki sposób współpracować z innymi, - Jak radzić sobie z lawiną wiadomości i powiadomień.

Dodaj do koszyka 10 kroków do maksymalnej produktywności

 

Osoby które kupowały "10 kroków do maksymalnej produktywności", wybierały także:

  • Insight. Droga do mentalnej dojrzaÅ‚oÅ›ci
  • Trening superkreatywnoÅ›ci dla dzieci
  • Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
  • BÄ…dź nieustraszony. 5 życiowych zasad dokonywania przeÅ‚omów i osiÄ…gania celów
  • Wszystko zaczyna siÄ™ w gÅ‚owie, a koÅ„czy, gdy nie dziaÅ‚asz

Dodaj do koszyka 10 kroków do maksymalnej produktywności

Spis treści

Dodaj do koszyka 10 kroków do maksymalnej produktywności

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.