reklama - zainteresowany?

Zarządzanie jakością usług - Sensus


ebook
Autor: Wiesław Urban
ISBN: 9788301199319
stron: 166, Format: ebook
Data wydania: 2018-05-29
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 31,20 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-7,80 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: PWN

Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie jakością usług", wybierały także:

Dodaj do koszyka

Spis treści

Zarządzanie jakością usług eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Spis treści
  • Wstęp
  • Rozdział 1: Czym jest jakość usług?
  • Rozdział 2: Atrakcyjność jakości w odbiorze klientów
  • Rozdział 3: Jakość a sukces firmy
  • Rozdział 4: Pomiar doświadczeń klientów
  • Rozdział 5: Metoda zdarzeń krytycznych
  • Rozdział 6: Metoda tajemniczego klienta
  • Rozdział 7: Pomiar procesów usługowych
  • Rozdział 8: Mapa jakości P/P
  • Rozdział 9: Lean Service
  • Rozdział 10: Kultura organizacyjna firmy usługowej
  • Bibliografia
  • Przypisy

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2019 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.