Zarządzanie jakością usług - Sensus

ISBN: 9788301199319
stron: 166, Format: ebook
Data wydania: 2018-05-29
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 31,20 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-7,80 zł)
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.
Osoby które kupowały "Zarządzanie jakością usług", wybierały także:
- Siła podświadomości. Co wpływa na nasze myśli, odczucia i zachowanie? 44,43 zł, (34,21 zł -23%)
- Siła innych 44,43 zł, (34,21 zł -23%)
- Siła serca. Odkrywanie prawdziwego celu w zyciu 39,48 zł, (30,40 zł -23%)
- Jak wysłać psa na wakacje. Felietony 39,48 zł, (30,40 zł -23%)
- Suplementy diety a zdrowie. Porady lekarzy i dietetyków 27,03 zł, (21,08 zł -22%)
Spis treści
Zarządzanie jakością usług eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Wstęp
- Rozdział 1: Czym jest jakość usług?
- Rozdział 2: Atrakcyjność jakości w odbiorze klientów
- Rozdział 3: Jakość a sukces firmy
- Rozdział 4: Pomiar doświadczeń klientów
- Rozdział 5: Metoda zdarzeń krytycznych
- Rozdział 6: Metoda tajemniczego klienta
- Rozdział 7: Pomiar procesów usługowych
- Rozdział 8: Mapa jakości P/P
- Rozdział 9: Lean Service
- Rozdział 10: Kultura organizacyjna firmy usługowej
- Bibliografia
- Przypisy