reklama - zainteresowany?

Zamek z piasku - Sensus

Zamek z piasku
ebook
Autor: Magdalena Witkiewicz
ISBN: 9788381951838
stron: 360, Format: ebook
Data wydania: 2020-05-20
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka Zamek z piasku

Tagi: Literatura obyczajowa i romans

Uważaj na znajomości, które zaczynają się od głowy. O tych zapoczątkowanych fascynacją seksualną można szybko zapomnieć. O tych, które zaczynają się od rozmów, wymiany myśli i emocji, możesz nigdy nie zapomnieć. Te są trwalsze. Młode małżeństwo, które jest ze sobą od wielu lat, decyduje się na dziecko. Wszystko wydaje się proste, ale mimo miesięcy starań Weronika nie może zostać mamą. Ból, rozczarowanie, samotność. I wtedy w życiu bohaterki pojawia się ktoś trzeci. Przyjaciel. Czy wystarczy jeden krok, by spełniło się marzenie Weroniki? A może przyjaźń z innym mężczyzną otworzy jej oczy na własne małżeństwo? Tworzenie wzajemnych relacji to jak budowanie zamku z piasku. Nieustannie trzeba o niego dbać, by nie runął I by nikt nie wszedł w niego butami Nie można na chwilę spuścić go z oczu. Związek pomiędzy dwojgiem ludzi również bywa kruchy. Tak jak zamek z piasku. Gdy odwrócisz głowę, może zalać go morska fala. Wtedy pozostanie tylko słona morska woda albo słone łzy.

Dodaj do koszyka Zamek z piasku

 

Osoby które kupowały "Zamek z piasku", wybierały także:

  • Przeczucie
  • Pami
  • Fatalne zwi
  • Perfectly wrong
  • Annika

Dodaj do koszyka Zamek z piasku

Spis treści

Zamek z piasku eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Karta tytułowa
  • Dedykacja
  • PROLOG
  • ROZDZIAŁ 1
  • ROZDZIAŁ 2
  • ROZDZIAŁ 3
  • ROZDZIAŁ 4
  • ROZDZIAŁ 5
  • ROZDZIAŁ 6
  • ROZDZIAŁ 7
  • ROZDZIAŁ 8
  • ROZDZIAŁ 9
  • ROZDZIAŁ 10
  • ROZDZIAŁ 11
  • ROZDZIAŁ 12
  • ROZDZIAŁ 13
  • ROZDZIAŁ 14
  • ROZDZIAŁ 15
  • EPILOG
  • PIOSENKA ZAMEK Z PIASKU
  • OD AUTORKI
  • Reklama 1
  • Reklama 2
  • Reklama 3
  • Spis treści
  • Karta redakcyjna

Dodaj do koszyka Zamek z piasku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.