Wzory Pism Biznesowych w Języku Angielskim - Sensus
ISBN: 978-8-3634-3513-4
stron: 68, Format: ebook
Data wydania: 2016-06-07
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 11,20 zł (poprzednio: 14,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-2,80 zł)
Chcesz prowadzić interesy z partnerami zagranicznymi? Tworzyć prawidłową korespondencję w swojej firmie? Być wizytówką firmy dla której pracujesz? Ta książka na pewno ułatwi ci to zadanie. Duże zainteresowanie znajomością zasad korespondencji w języku angielskim to nie moda, ale potrzeba naszych czasów, a ponadto istotny wymóg w wielu przedsiębiorstwach i instytucjach. Z niniejszej książki mogą korzystać głównie osoby znające język angielski na poziomie średniozaawansowanym i wyżej. Również osoby, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z językiem na gotowych przykładach będą mogły napisać podobne pisma. Nabierz pewności w pisaniu pism biznesowych Książka zawiera gotowe do wykorzystania przykłady najważniejszych dokumentów, pism, zapytań, itp. Jednym słowem wszystko to, co korespondencyjny świat biznesu oczekiwać będzie od Ciebie. Dzięki tej publikacji będziesz z łatwością mógł napisać korespondencję w języku angielskim eliminując ryzyko popełnienia kłopotliwych błędów. Warto więc mieć taką pozycję pod ręką.
Osoby które kupowały "Wzory Pism Biznesowych w Języku Angielskim", wybierały także:
- Rozmówki francuskie dla bystrzaków 19,67 zł, (5,90 zł -70%)
- Rozmówki niemieckie dla bystrzaków 19,67 zł, (5,90 zł -70%)
- Rozmówki rosyjskie dla bystrzaków 19,67 zł, (5,90 zł -70%)
- ASAP. Jak nauczyć się języka obcego tak szybko, jak to możliwe 34,06 zł, (10,90 zł -68%)
- English 4 IT. Praktyczny kurs języka angielskiego dla specjalistów IT i nie tylko 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
Spis treści
Wzory Pism Biznesowych w Języku Angielskim eBook -- spis treści
- OD AUTORKI
- 1. Wstęp
- 2. Określenia oraz skróty używane w korespondencji
- 3. Pisma oficjalne - podstawowe zwroty i wyrażenia
- 4. Podanie o pracę / List motywacyjny. Najpotrzebniejsze zwroty i wyrażenia
- 5. Email o pracÄ™
- 6. Odpowiedź na list motywacyjny i CV
- 7. List z wypowiedzeniem umowy o pracÄ™
- 8. Akceptacja rezygnacji z pracy
- 9. List odrzucajÄ…cy kandydata do pracy
- 10. Informacja o odejściu pracownika
- 11. CV
- 12. Klauzula o ochronie danych osobowych
- 13. Zmiana adresu firmy
- 14. Przeprosiny za nieobecność
- 15. Prośba o urlop
- 16. Rezerwacja pokoju hotelowego
- 17. Zamówienie towaru
- 18. Potwierdzenie zlecenia / zamówienia
- 19. Anulowanie zamówienia
- 20. Podziękowanie za dokonanie zamówienia
- 21. Faktura
- 22. Fax
- 23. Email z informacją o nieobecności
- 24. Lista zamówień
- 25. Informacja o zatrudnieniu
- 26. Prośba o referencje
- 27. List z referencjami
- 28. Krótka informacja o zastąpieniu osoby w firmie
- 29. Umowa o pracÄ™
- 30. Informacja o pracowniku / zatrudnieniu pracownika
- 31. Wezwanie do zapłaty
- 32. Zaproszenie na oficjalne przyjęcie
- 33. Informacja o awansie
- 34. Reklamacja dotycząca jakości produktu
- 35. Odpowiedź na reklamację
- 36. Podziękowanie za zatrudnienie
- 37. Zapytanie o produkt / usługę
- 38. Informacja o wzroście cen produktów