reklama - zainteresowany?

Wywieranie wpływu przez grupy - Sensus

Wywieranie wpływu przez grupy
Autor: Stephan Walter G., Stephan Cookie W.
TÅ‚umaczenie: Magdalena Kacmajor
ISBN: 978-8-3748-9104-2
stron: 232, okładka: twarda
Data wydania: 2007-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 30,78 zł (poprzednio: 39,46 zł)
Oszczędzasz: 22% (-8,68 zł)

Dodaj do koszyka Wywieranie wpływu przez grupy

Å»yjemy w Å›wiecie, w którym stosunki miÄ™dzy grupami spoÅ‚ecznymi naznaczone sÄ… wrogoÅ›ciÄ… i przemocÄ…. U źródeÅ‚ konfliktów znajdziemy stereotypy, uprzedzenia i dyskryminacjÄ™. ChcÄ…c poprawić relacje miÄ™dzygrupowe, powinniÅ›my najpierw zapytać: dlaczego ludzie odwoÅ‚ujÄ… siÄ™ do stereotypów? SkÄ…d bierze siÄ™ nienawiść miÄ™dzy czÅ‚onkami poszczególnych grup? Dlaczego ludzie dyskryminujÄ… tych, którzy siÄ™ od nich różniÄ…?

Książka prezentuje dorobek psychologii spoÅ‚ecznej w zakresie stosunków miÄ™dzygrupowych. Zbudowana jest z krótkich, lecz nasyconych treÅ›ciÄ… opisów najważniejszych danych zwiÄ…zanych z tÄ… problematykÄ….

Dodaj do koszyka Wywieranie wpływu przez grupy

 

Osoby które kupowały "Wywieranie wpływu przez grupy", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca

Dodaj do koszyka Wywieranie wpływu przez grupy

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Wywieranie wpływu przez grupy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.