reklama - zainteresowany?

Wykorzystaj potęgę podświadomości w pracy - Sensus

Wykorzystaj potęgę podświadomości w pracy
Autor: Murphy Joseph
TÅ‚umaczenie: Turski Piotr
ISBN: 978-8-3751-0432-5
stron: 288, okładka: twarda
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 27,35 zł (poprzednio: 35,52 zł)
Oszczędzasz: 23% (-8,17 zł)

Dodaj do koszyka Wykorzystaj potęgę podświadomości w pracy

Tagi: Psychologia pracy

MOŻESZ STAĆ SIĘ TYM, KIM CHCESZ.

Nowe dzieło J. Murphy'ego, autora bestsellerowej Potęgi podświadomości, ukazuje, jak zaangażować podświadomy umysł w rozwój kariery zawodowej. Dzięki prostym zmianom w nawykowym, zwykle ograniczającym sposobie myślenia można zrealizować zawodowe cele oraz wykroczyć poza rutynę i przeciętność. Autor uczy przeprogramowywać podświadomość, tak aby nastawiła się na sukces. Z książki tej dowiesz się m.in., jak:

  • radzić sobie ze stresem i trudnoÅ›ciami w pracy;
  • zwiÄ™kszać pewność siebie i poczucie wÅ‚asnej wartoÅ›ci;
  • przekonywać innych do swoich poglÄ…dów i pomysłów;
  • postÄ™pować z trudnymi ludźmi;
  • osiÄ…gać pozycjÄ™ lidera.

J. Murphy to autor wielu książek, programów i audycji radiowych na temat duchowości, sztuki dobrego życia, filozofii i kultury. Jego prace stały się poradnikami życiowymi wszech czasów. Jego sztandarowe dzieło Potęga podświadomości, dotyczące procesów zachodzących poza naszą świadomością, stało się światowym bestsellerem.



Dodaj do koszyka Wykorzystaj potęgę podświadomości w pracy

 

Osoby które kupowały "Wykorzystaj potęgę podświadomości w pracy", wybierały także:

  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen maÅ‚ej grupy
  • Handlowanie to gra
  • Psychologia pieniÄ™dzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwoÅ›ci i szczęściu
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjaÅ‚. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzÄ™dziowy

Dodaj do koszyka Wykorzystaj potęgę podświadomości w pracy

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Wykorzystaj potęgę podświadomości w pracy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.