reklama - zainteresowany?

Współpraca działu sprzedaży i marketingu - Sensus

Współpraca działu sprzedaży i marketingu
ebook
Autor: Piotr Leśniewski
ISBN: 978-8-3767-7343-8
stron: 8, Format: ebook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 9,77 zł (poprzednio: 12,69 zł)
Oszczędzasz: 23% (-2,92 zł)

Dodaj do koszyka Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Zazwyczaj działy sprzedaży i marketingu nie potrafią ze sobą współpracować. Co jest tego przyczyną? Występowanie między nimi odwiecznego konfliktu, który można zdefiniować w następujący sposób: dlaczego tak duże nakłady pieniężne przeznaczane są na reklamę, a nieporównywalnie mniej na gratisy dla klientów przedstawicieli handlowych? W jego przezwyciężaniu pomoże lektura niniejszej pozycji, z której dowiesz się m.in., jak zminimalizować konflikty między menedżerami a handlowcami, jak usprawnić wspólne działania i poznasz praktyczne przykłady współpracy marketingu z działem handlowym.

Dodaj do koszyka Współpraca działu sprzedaży i marketingu

 

Osoby które kupowały "Współpraca działu sprzedaży i marketingu ", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Powiedz, co myÅ›lisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • 100happydays, czyli jak siÄ™ robi szczęście w 100 dni

Dodaj do koszyka Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.