reklama - zainteresowany?

Włączyć hamulce. Poradnik dla dzieci i młodzieży z ADHD - Sensus

Włączyć hamulce. Poradnik dla dzieci i młodzieży z ADHD
Autor: Quinn Patricia O., Stern Judith M.
TÅ‚umaczenie: Bianga Milena, Pacyniak Patrycja
ISBN: 978-8-3605-7744-8
stron: 116, okładka: twarda
Data wydania: 2009-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 19,21 zł (poprzednio: 24,63 zł)
Oszczędzasz: 22% (-5,42 zł)

Dodaj do koszyka Włączyć hamulce. Poradnik dla dzieci i młodzieży z ADHD

Tagi: Rodzicielstwo i psychologia dziecka | Rozwiązywanie problemów

Znakomity poradnik dla dzieci i rodziców dzieci z zaburzeniami koncentracji uwagi i ADHD.

Książka jest skierowana do dzieci w wieku od 8 do 13 lat. CzytajÄ…c jÄ… razem ze swoimi pociechami, rodzice mogÄ… równolegle omawiać poruszane w niej tematy, dziÄ™ki czemu dzieci otrzymajÄ… niezbÄ™dne informacje oraz zyskajÄ… poczucie wsparcia. Ważne, aby podczas wspólnej lektury i w trakcie rozmów z dziećmi stale pamiÄ™tać o zawartym w książce optymistycznym przekazie. W zależnoÅ›ci od stopnia opanowania umiejÄ™tnoÅ›ci czytania dziecko może przeczytać ten poradnik samodzielnie lub też osoba dorosÅ‚a może mu czytać na gÅ‚os.

Na koÅ„cu książki zamieÅ›ciÅ‚yÅ›my SÅ‚owniczek, w którym wyjaÅ›niamy trudne lub nieznane terminy i do którego można zajrzeć za każdym razem, gdy napotka siÄ™ niezrozumiaÅ‚y wyraz.

Dodaj do koszyka Włączyć hamulce. Poradnik dla dzieci i młodzieży z ADHD

 

Osoby które kupowały "Włączyć hamulce. Poradnik dla dzieci i młodzieży z ADHD", wybierały także:

  • DzieciÅ„stwo w cieniu rózgi. Historia i oblicza przemocy wobec dzieci
  • (NIE)GRZECZNI?
  • Jak karmić dzieci, by jadÅ‚y chÄ™tnie i zdrowo
  • Mamo, co by byÅ‚o, gdyby... Jak i po co rozmawiać z dzieckiem na trudne tematy
  • To nie smutek, to depresja. Poradnik dla rodzic

Dodaj do koszyka Włączyć hamulce. Poradnik dla dzieci i młodzieży z ADHD

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Włączyć hamulce. Poradnik dla dzieci i młodzieży z ADHD

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.