reklama - zainteresowany?

Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes - Sensus


ebook
Autor: Pola Sobczyk
ISBN: 978-83-283-7762-2
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-20
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 38,35 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 35% (-20,65 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Rozwój osobisty

Lubisz ludzi, a najbardziej zdalnie?

Praca zdalna to przyszłość wielu z nas. Przyszłość - albo już teraźniejszość, co unaoczniła pandemia koronawirusa. Zamknięci we własnych czterech ścianach, w home office, uświadomiliśmy sobie, jak dużo zadań możemy sprawnie realizować bez wstawania z łóżka. Podpięci do internetu, z laptopem na kolanach. Co ważne, nie tylko my, pracownicy, staliśmy się świadomi faktu, że wiele zadań nie wymaga fizycznej obecności w biurze. Zdali sobie z tego sprawę także nasi pracodawcy, którzy prawdopodobnie coraz chętniej będą pozwalać nam na pracę w domu.

Kto wie, czy nie pójdą dalej i zamiast zatrudniać kolejną osobę do firmy, nie zechcą powierzyć nadmiarowych zadań wirtualnym asystentkom?

Wirtualna asystentka to osoba będąca odrębnym podmiotem gospodarczym, świadcząca firmom zewnętrznym konkretne usługi biurowe. W zależności od własnych preferencji i umiejętności może na przykład zajmować się organizowaniem pracy biura zleceniodawcy, prowadzić na jego rzecz działania marketingowe, przeprowadzać rekrutacje albo organizować eventy. Albo robić coś innego - dokładnie to, co Ty lubisz i potrafisz. Wirtualna asystentka pracuje dla wielu zleceniodawców, pozostaje więc niezależna. Sama decyduje, jaki zakres pracy będzie wykonywać, w jakich godzinach i gdzie - w domu, w kawiarni, na plaży na Hawajach... Byle z dostępem do internetu!

Brzmi kusząco? Zacznij więc czytać i dowiedz się, co trzeba zrobić, by zostać wirtualną asystentką!

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes", wybierały także:

Dodaj do koszyka

Spis treści

Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes eBook -- spis treści

  • Wstęp
  • Kto to ta Pola i czemu wyskakuje z lodówki?
  • Wirtualna asystentka krok po kroku. Droga, która Cię czeka
    • KROK 1: Poznanie siebie i swoich umiejętności
    • KROK 2: Analiza rynku oraz analiza SWOT marki
    • KROK 3: Odpowiedz sobie: Czego potrzebują potencjalni klienci?
    • KROK 4: Ile chcę zarabiać? Jakie mam wydatki prywatne?
    • KROK 5: Jaki jest Twój obecny stan finansowy?
    • KROK 6: Szablon oferty, listy zadań i umowy o współpracę
    • KROK 7: Personal branding
    • KROK 8: Nazwa, logo, identyfikacja wizualna
    • KROK 9: Opowiadaj o sobie wszędzie
    • KROK 10: Odpowiedz sobie na pytanie: Jaki jest Twój idealny klient?
    • KROK 11: Darmowy produkt zbieraj potencjalne leady!
    • KROK 12: Ciągłe sprawdzanie tego, co już się zrobiło
    • KROK 13: PR i marka osobista
  • O pracy zdalnej słów kilka
    • Dlaczego chcesz pracować zdalnie?
      • Motywacja nr 1: Mama pracująca w domu
      • Motywacja nr 2: Praca i podróżowanie
      • Motywacja nr 3: Praca bez szefa i tych wstrętnych klientów
      • Motywacja nr 4: Zawsze chciałaś lub chciałeś pracować na swoim
  • Cechy wirtualnej asystentki
  • Co może robić wirtualna asystentka?
    • Co może robić wirtualna asystentka?
  • Etapy rozwoju WA, negocjacje i asertywność
    • Jak być asertywnym i pielęgnować umiejętności negocjacyjne?
  • Personal branding dla wirtualnej asystentki
    • Jak poprawić to, co mówią o Tobie w internecie?
    • Social media wirtualnej asystentki
    • Wirtualna asystentka i jej osobiste social media
    • O byciu ekspertem
    • Co jeszcze może wpływać na to, jak postrzegają Cię inni, a z czego możesz nie zdawać sobie sprawy?
    • Kilka słów o ocieplaniu wizerunku
      • Pokazuj się, uśmiechaj się.
      • Zapomnij o szybkich efektach
      • Doradzaj, ile wlezie
      • Autentyczność
      • Reklamuj się, jakbyś się nie reklamowała
      • Monitoruj siebie
  • Strona WWW dla wirtualnej asystentki
    • Jakie popełniliśmy błędy, tworząc stronę WWW dla BrandAssist, i jakie są z tego wnioski dla Ciebie
      • Błąd pierwszy: Brak contentu przed powstaniem strony
      • Błąd drugi: Wix, srix i inne drag & drop strony
      • Błąd trzeci: Brak specjalizacji czy wyróżniającej się oferty na stronie
      • Błąd czwarty: Perfekcjonizm lub obojętność
    • Cel Twojej strony to
    • Specyfika i funkcjonalności strony wirtualnej asystentki. Co powinno znaleźć się na Twojej stronie WWW?
      • Strona główna
      • O mnie
      • Oferta
      • Cennik
      • Kontakt
      • Rekomendacje
      • Jak chcesz się nazywać?
      • Co umiem robić najlepiej? Czym się interesuję? Co dotychczas robiłam?
      • Z jakim kolorem i fontem się identyfikujesz?
    • Garść rad odnośnie do strony WWW wirtualnej asystentki
      • Upewnij się kilka razy, czy Twoja strona jest mobile friendly
      • Błędy językowe na stronie
      • Nawigacja na stronie
      • Wtyczki SM
      • Zbyt duże zdjęcia na stronie albo, co gorsza, zdjęcia nielegalne
      • Wygląd strony w social media
      • Otwieraj w nowych oknach
  • Pierwsze kroki w działalności gospodarczej
  • Czy własna działalność gospodarcza to konieczność?
    • Strona WWW i inne działania sprzedażowe oraz promocyjne dla Twojej marki
    • Istotną kwestią będzie poduszka finansowa
    • Rzucanie pracy na etacie od razu, kiedy podejmiesz decyzję o pracy jako wirtualna asystentka, może Cię sporo kosztować
  • Podwykonawcą innej WA być
  • Nieoczywiste umiejętności
  • Multitasking, motywacja i zarządzanie czasem
  • Podstawy wiedzy o copywritingu
  • Netykieta
    • Zasada nr 1: Tytuł maila
    • Zasada nr 2. Przywitanie
    • Zasada nr 3. Hierarchia
    • Zasada nr 4. Kolokwializmy
    • Zasada nr 5. Buźki i inne emotikony
    • Zasada nr 6. Załączniki
    • Zasada nr 7. Wiadomości grupowe
  • Networking
  • Mastermind wirtualnej asystentki
  • Meetnaping krótko o spotkaniach
  • Grupy docelowe, dochodowe i trochę o social mediach z tej perspektywy
    • Grupa docelowa a błędy w social mediach
  • Różnica między B2B i B2C
  • 22 prawa marketingu
  • Wypalenie zawodowe i życiowe wirtualnej asystentki
    • O przyczynach ciąg dalszy
    • Dlaczego WA musi uważać bardziej niż inni?
    • Moje sposoby na wypalenie
      • Planuj
      • Dbaj o kondycję fizyczną
      • Regularnie się badaj
      • Pij dużo wody
      • Nie bierz na siebie zbyt dużo
      • Uważaj na to, co obiecujesz sama sobie
      • Przypomnij sobie, dlaczego zaczęłaś
      • Afirmacja
      • Zainwestuj w miejsce pracy
      • Celebruj zwycięstwa
      • Trzymaj się porannej rutyny
      • Wybierz konkretne miejsce do pracy
  • Wirtualna asystentka i urlopy
  • Ile zarabia wirtualna asystentka?
    • Wycena usług
    • Podwyższanie cen
  • Finansowe porady dla wirtualnej asystentki
    • Przestałam zapamiętywać wydatki
    • Wydaję mniej niż zarabiam
    • Nadwyżki hajsu
    • Przestałam kupować usługi i produkty, do których nie jestem przekonana lub których do końca nie rozumiem.
    • Określiłam mój cel finansowy, dzięki któremu będę zadowolona z pracy.
    • Płacę gotówką
    • Compounding
  • Gdzie zdobywać klientów
    • LinkedIn
    • Facebook
    • Brand24
    • Twitter
    • Oferia
    • Wirtualne Media
    • Grapevine Jobs
    • Gumtree
    • Pracuj.pl
    • Product Vision
    • Eventy.pl
    • Useme
    • Freelanceria
    • Favore.pl
    • Job Square
    • Useme.eu i Homejob.pl
    • Oferteo
    • XING
    • Krop.com
    • Globtra
    • Upwork
    • PeoplePerHour
    • Freelancer
    • PRoto.pl
    • Smartmockups.com
  • Żelazne zasady sprzedaży usług WA
    • Zasada 1. Zaskocz klienta
    • Zasada 2. Zasada utraty trzech klientów
    • Zasada 3. Szanuj wszystkich, każdy może być Twoim klientem
    • Zasada 4. Im szybsza odpowiedź, tym lepiej dla Ciebie
    • Zasada 5. Media społecznościowe
    • Zasada 6. Znajdź swoją niszę w social mediach
    • Zasada 7. Opanuj prezentację swoich usług na mailu i w życiu
    • Zasada 8. Poczucie humoru
    • Zasada 9. Pracuj na swoich szablonach
    • Zasada 10. Nie obniżaj cen swoich usług
    • Zasada 11. Podsumowanie rozmowy telefonicznej
    • Zasada 12. Prezenty i niespodzianki
    • Zasada 13. Procesy w sprzedaży
    • Zasada 14. Daj się sprzedać i pozwól się ze sobą skontaktować
    • Zasada 15. Sprzedaż aktywna lub cross-selling
  • Obsługa klienta i sprzedaż dobre praktyki
  • Umiejętność zadawania pytań kluczem do dobrej współpracy
    • Brief, czyli co?
    • Co powinien zawierać dobry brief?
  • Umowa o współpracę
  • Co po sprzedaży usług?
    • O klientach wirtualnych asystentek i ich humorach
      • Ekspert
      • Biała flaga
      • Narzekacz
      • Pozytywna pozytywka
  • Zarządzanie zmianą, którą jesteś
    • Gdy przychodzisz z zewnątrz
  • Jaki jesteś, kliencie?
    • Klient nieświadomy nic na siłę, może kiedyś wrócić, gdy dojrzeje
    • Klient świadomy warto pytać i konsultować
    • Klient zawiedziony ALE chce mieć dobrze zrobione, nie oszczędza
    • Klient obecny może być traktowany wyjątkowo
    • Klient wracający potraktuj jak każdego nowego i obecnego klienta
    • Klient niezadowolony
  • Relacja WA i klient case
  • Narzędziownia
  • Zakończenie
  • Podziękowania

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2020 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.