reklama - zainteresowany?

W pełny biegu. Part one - Sensus

W pełny biegu. Part one
ebook
Autor: Maciej Ślużyński
ISBN: 978-8-3635-9831-0
stron: 191, Format: ebook
Data wydania: 2013-04-04
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 7,90 zł

Dodaj do koszyka W pełny biegu. Part one

Tagi: Literatura kobieca

Pierwsza polska powieść o Å›wiecie reklamy napisana przez czÅ‚owieka z tego Å›wiata. Kulisy pracy agencji reklamowej, sekrety i sposoby, akcje i reakcje, dziaÅ‚ania i kontrdziaÅ‚ania. Podobno reklama kÅ‚amie. A czy ludzie reklamy także? Ważą czy lekceważą sÅ‚owa? Chcesz wiedzieć, jak i nad czym pracujÄ… agencje reklamowe? Przeczytaj! Part one, część pierwsza, „zielona”. Jak zacząć pracÄ™ w agencji reklamowej? Można tak, jak zaczęła Emilia – przez przypadek. Ale... naszym życiem nie rzÄ…dzÄ… przypadki, tylko ludzie, którzy mogÄ… przypadek zamienić w zdarzenie dla siebie pożądane. I robiÄ… to znacznie częściej, niż nam siÄ™ wydaje...

Od Autora:
Prawie dwadzieÅ›cia lat pracowaÅ‚em w różnych agencjach reklamowych i doszedÅ‚em do wniosku, że mógÅ‚bym ten czas jakoÅ› podsumować. Tak powstaÅ‚ pomysÅ‚ napisania tej książki. Ani bohaterowie przeze mnie opisywani nie istniejÄ… w rzeczywistoÅ›ci, ani sytuacje przeze mnie opisywane nie miaÅ‚y miejsca i nic, albo prawie nic, nie dziaÅ‚o siÄ™ tak, jak to opisaÅ‚em. W powieÅ›ci bowiem, jak to w powieÅ›ci – fikcja, fabuÅ‚a, rzeczywistość literacka i te sprawy. Ale przedstawiane przeze mnie mechanizmy sÄ… prawdziwe i wiecznie żywe. Dlatego warto je poznać.

Dodaj do koszyka W pełny biegu. Part one

 

Osoby które kupowały "W pełny biegu. Part one", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Driven. NamiÄ™tność silniejsza niż ból
  • Sweet Cheeks. Zapach namiÄ™tnoÅ›ci
  • Sweet Ache. Krew gÄ™stsza od wody. Seria Driven
  • Pokusy i Å‚akocie. Niezbyt grzeczna rzecz o miÅ‚oÅ›ci

Dodaj do koszyka W pełny biegu. Part one

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka W pełny biegu. Part one

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.