reklama - zainteresowany?

Uczenie się pracowników a kontekst mono- i wielokulturowy organizacji - Sensus


ebook
Autor: Małgorzata Rozkwitalska
ISBN: 9788301199340
stron: 212, Format: ebook
Data wydania: 2018-05-14
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 31,20 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-7,80 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: PWN

Książka dr hab. Małgorzaty Rozkwitalskiej pt. Uczenie się pracowników a kontekst mono i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu to ambitna monografia naukowa, mająca na celu zarówno naświetlenie problematyki uczenia organizacyjnego (zwłaszcza nieformalnego), jak i kulturowego aspektu procesów przekazywania wiedzy. () Monografia jest ciekawa i nietuzinkowa. () Jest to pozycja wartościowa naukowo, solidnie opracowana i wypełniająca istotną lukę w polskiej literaturze na temat zarządzania. prof. dr hab. Dariusz Jemielniak

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Uczenie się pracowników a kontekst mono- i wielokulturowy organizacji", wybierały także:

Dodaj do koszyka

Spis treści

Uczenie się pracowników a kontekst mono- i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Spis treści
  • Wstęp
  • 1. Uczenie się jako przedmiot badań
    • 1.1. Ewolucja i interdyscyplinarność pojęcia uczenia się i terminy pokrewne
    • 1.2. Miejsce uczenia się w naukach o zarządzaniu główne podejścia, nurty i koncepcje zarządzania a uczenie się
    • 1.3. Uczenie się pracowników a nurt pozytywny zarządzania prosperowanie
  • 2. Uczenie się podstawy teoretyczne
    • 2.1. Klasyfikacja teorii dotyczących uczenia się
    • 2.2. Uczenie się indywidualne a uczenie organizacyjne
    • 2.3. Uczenie się jako proces społeczny
    • 2.4. Motywacja, postawy i wartości a uczenie się
  • 3. Uczenie się pracowników w dotychczasowych badaniach
    • 3.1. Uczenie się w pracy istota
    • 3.2. Uczenie się pracowników a czynniki indywidualne
    • 3.3. Uczenie się pracowników a czynniki kontekstu
    • 3.4. Uczenie się pracowników a efekty dla jednostki i organizacji
  • 4. Kontekst kulturowy organizacji, postrzeganie wymagań w pracy, uczenie się
    • 4.1. Istota kontekstu kulturowego organizacji
    • 4.2. Wymagania w pracy i ich postrzeganie
    • 4.3. Kontekst mono- i wielokulturowy organizacji, wymagania, uczenie się pracowników koncepcja badań własnych
  • 5. Uczenie się w pracy w organizacjach mono- i wielokulturowych
    • 5.1. Postrzeganie interakcji międzykulturowych studia przypadków
    • 5.2. Postrzeganie interakcji monokulturowych studia przypadków
    • 5.3. Postrzeganie wymagań i uczenie się w organizacjach mono- i wielokulturowych wyniki badań ilościowych
  • Zakończenie
  • Załącznik. Procedura analizy jakościowej treści
  • Spis tabel i rysunków
  • Bibliografia
  • Przypisy

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2019 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.