reklama - zainteresowany?

Tunezja. Skarby pustyni, gór i morza. Wydanie 1 - Sensus

Tunezja. Skarby pustyni, gór i morza. Wydanie 1
ebook
Autor: Paweł Jadwisieńczak, Eryka Lehr-Spławińska
ISBN: 978-83-7661-181-5
stron: 252, Format: ebook
Data wydania: 2011-07-08
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 13,70 zł (poprzednio: 24,46 zł)
Oszczędzasz: 44% (-10,76 zł)

Dodaj do koszyka Tunezja. Skarby pustyni, gór i morza. Wydanie 1

Tagi: Przewodniki

Urlop w Tunezji kojarzy siÄ™ w pierwszej kolejnoÅ›ci z wylegiwaniem siÄ™ na piasku. Nic dziwnego; tunezyjskie wybrzeże sÅ‚ynie z przejrzystej, ciepÅ‚ej wody oraz z piÄ™knych plaż Dżerby, okolic Sousse, Monastiru czy Hammametu. Tzw. strefy turystyczne oferujÄ… wiele atrakcji dla amatorów aktywnego wypoczynku oraz egzotycznego clubbingu. SzukajÄ…cym przede wszystkim sÅ‚oÅ„ca, spokoju i relaksu można polecić zdecydowanie mniej gwarne, urokliwe okolice Bizerty i Tabarki.

Warto jednak wypoczynek w nadmorskiej części kraju poÅ‚Ä…czyć ze zwiedzaniem zabytkowych miast; bo jest co podziwiać! Wystarczy wspomnieć, że na LiÅ›cie Åšwiatowego Dziedzictwa UNESCO znalazÅ‚o siÄ™ aż osiem pozycji ze stosunkowo niewielkiej Tunezji. Obrazu tunezyjskiego dziedzictwa dopeÅ‚niajÄ… fantastyczne muzea, prezentujÄ…ce tradycyjne stroje i misterne drobiazgi z poszczególnych epok, oraz zróżnicowane tematycznie, barwne festiwale.

Zwolennicy zorganizowanego wypoczynku i dobrej zabawy, miÅ‚oÅ›nicy architektury i piÄ™knych krajobrazów; w Tunezji każdy znajdzie coÅ› dla siebie.

Dodaj do koszyka Tunezja. Skarby pustyni, gór i morza. Wydanie 1

 

Osoby które kupowały "Tunezja. Skarby pustyni, gór i morza. Wydanie 1", wybierały także:

  • System BiaÅ‚oruÅ›
  • Może (morze) wróci
  • TysiÄ…c szklanek herbaty. Spotkania na Jedwabnym Szlaku
  • TysiÄ…c szklanek herbaty. Spotkania na Jedwabnym Szlaku
  • Tunezja. Smak harissy i oliwek. Wydanie 1

Dodaj do koszyka Tunezja. Skarby pustyni, gór i morza. Wydanie 1

Spis treści

Dodaj do koszyka Tunezja. Skarby pustyni, gór i morza. Wydanie 1

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.