reklama - zainteresowany?

Targowisko próżności. Vanity Fair. Tom 1 - Sensus

Targowisko próżności. Vanity Fair. Tom 1
ebook
Autor: William Makepeace Thackeray
Tytuł oryginału: Vanity Fair
TÅ‚umaczenie: Tadeusz Jan Dehnel
ISBN: 9788376743660
stron: 448, Format: ebook
Data wydania: 2016-03-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 23,92 zł (poprzednio: 29,53 zł)
Oszczędzasz: 19% (-5,61 zł)

Dodaj do koszyka Targowisko próżności. Vanity Fair. Tom 1

Tagi: Literatura kobieca

Jedno z najważniejszych dzieł literatury angielskiej XIX wieku!

Nikt nie jest lepiej przygotowany do wielkiej kariery i walki o bogactwa od powabnej i bezwzględnej Becky Sharp. Na przekór swym mizernym korzeniom pnie się więc po szczeblach drabiny społecznej. Jednak jej ckliwa przyjaciółka Amelia tęskni jedynie za grubiańskim wojakiem, Georgem.

Obie panie muszą torować sobie drogę przez życie pośród skrzącego się jarmarcznym blichtrem społeczeństwa Regencji, gdzie wojny te wojskowe, jak i rodzinne stanowią codzienność, a fortuny rodzą się i umierają na pniu. Jedyną niezłomną i szlachetną postacią w tym zgniłym świecie pozostaje Dobbin. Swym oddaniem dla Amelii wnosi on patos i głębię do tej cudownie groteskowej opowieści o miłości i perypetiach społecznych.

Im dłużej czytam dzieła Thackeraya, tym bardziej odnoszę wrażenie, że jestem sam na sam z jego przenikliwością, z jego prawdą, z jego odczuciami. Thackeray to prawdziwy tytan literatury Charlotte Brontë

Dodaj do koszyka Targowisko próżności. Vanity Fair. Tom 1

 

Osoby które kupowały "Targowisko próżności. Vanity Fair. Tom 1", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Driven. NamiÄ™tność silniejsza niż ból
  • Sweet Cheeks. Zapach namiÄ™tnoÅ›ci
  • Sweet Ache. Krew gÄ™stsza od wody. Seria Driven
  • Pokusy i Å‚akocie. Niezbyt grzeczna rzecz o miÅ‚oÅ›ci

Dodaj do koszyka Targowisko próżności. Vanity Fair. Tom 1

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Targowisko próżności. Vanity Fair. Tom 1

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.