reklama - zainteresowany?

Taka karma czy głupie serce - Sensus

Taka karma czy głupie serce
ebook
Autor: Laura Norton
Tytuł oryginału: No culpes al karma de lo que te pasa por gilipollas
Tłumaczenie: Maria Mróz
ISBN: 9788380153790
stron: 544, Format: ebook
Data wydania: 2017-04-26
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 34,99 zł

Dodaj do koszyka Taka karma czy głupie serce

Sara to bardzo miła kobieta, no i wykonuje niezwykle interesujący zawód: jest plumassire (pewnie nie masz pojęcia, co to znaczy). Ma też nieco obsesyjną osobowość i lekką alergię na nieprzewidziane wydarzenia No i oczywiście życie jej się komplikuje i o rozpaczy! w jej mieszkaniu zaczyna się dziać coś, co przypomina pożar w burdelu, gdy w tym samym czasie zwalają się jej na głowę ojciec z depresją, zbuntowana młodsza siostrzyczka i jej ekscentryczny chłopak oraz dawno niewidziany narzeczony Ale lepiej tutaj się zatrzymajmy, bo przecież będziesz chciała sama się wszystkiego dowiedzieć. Zapewniamy Cię, że masz przed sobą kilka godzin beztroskiej rozrywki i wybuchów śmiechu.         

Dodaj do koszyka Taka karma czy głupie serce

 

Osoby które kupowały "Taka karma czy głupie serce", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca

Dodaj do koszyka Taka karma czy głupie serce

Spis treści

Taka karma czy głupie serce eBook -- spis treści

  • OkÅ‚adka
  • Strona tytuÅ‚owa
  • Spis treÅ›ci
  • Bitwa na poduszki
  • Rajski ptak
  • Wszystko poszÅ‚o źle
  • PrzeklÄ™ty Aarón
  • Cztery dni
  • Roberto i wiking
  • Katastrofa
  • Zoo
  • Dialog wewnÄ™trzny
  • Kilka godzin przed pokazem
  • Pokaz mody
  • Bez pytania mnie o zdanie
  • Co potem?
  • MuszÄ™ porozmawiać z Robertem
  • Wyjeżdżam do Chin
  • Hongkong
  • ChiÅ„skie objawienie
  • Dwa tygodnie do Å›lubu
  • KrÄ™cenie teledysku
  • PodziÄ™kowania
  • Przypisy koÅ„cowe

Dodaj do koszyka Taka karma czy głupie serce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.