reklama - zainteresowany?

Tak się nie robi - Sensus

Tak się nie robi
ebook
Autor: Edyta Łysiak
ISBN: 978-8-3794-2013-1
stron: 342, Format: ebook
Data wydania: 2014-05-13
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 21,20 zł (poprzednio: 28,65 zł)
Oszczędzasz: 26% (-7,45 zł)

Dodaj do koszyka Tak się nie robi

Tagi: Literatura kobieca

Kobieta nie powinna narzucać się facetowi. W tym widać pewną desperację. Taka panna chce od razu wyjść za mąż i strach się z taką związać, bo na pewno nie stosuje zabezpieczeń.

Marta, 35-letnia kobieta, podczas nieudanej zabawy sylwestrowej postanawia, że przyszłoroczny sylwester nie będzie już samotny. Zabiera się więc do realizacji swojego celu, poznając ludzi w różnorodnych miejscach, także na czatach, nie zawsze pisząc prawdę o sobie. Może dziś mi nie wychodzi przez to, że podaję się za nauczycielkę? Chyba one jednak nie mają wśród facetów najwyższego uznania, bo tyle jest wśród znajomych nauczycielek starych panien. Pewnie jeszcze cnotliwych w dodatku. No nic, jutro wymyślę coś innego. Może poszukam na forach internetowych, jaki zawód jest najbardziej fascynujący dla facetów…

Czy znalezienie chłopaka w przypadku, gdy już dawno przestało się być nastolatką jest proste? I czy tak naprawdę w życiu powinno chodzić tylko o to?


„Tak się nie robi” to debiutancka powieść Edyty Łysiak. Zrodziła się z obserwacji ludzi i... samej siebie. Autorka, rocznik 1972, absolwentka Wydziału Politologii UMCS i Podyplomowych Studiów Rolniczych UP w Lublinie kilkanaście lat pracowała jako dziennikarka. Jej specjalnością było rolnictwo. Mieszka na wsi, w gminie Kazimierz Dolny.

Dodaj do koszyka Tak się nie robi

 

Osoby które kupowały "Tak się nie robi", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Driven. Namiętność silniejsza niż ból
  • Sweet Cheeks. Zapach namiętności
  • Sweet Ache. Krew gęstsza od wody. Seria Driven
  • Pokusy i łakocie. Niezbyt grzeczna rzecz o miłości

Dodaj do koszyka Tak się nie robi

Spis treści

Dodaj do koszyka Tak się nie robi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.