Szko - Sensus

mp3
Autor: Joanna Wrycza-BekierISBN: 978-83-283-9285-4
stron: 296, Format: mp3
Data wydania: 2022-04-01
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 22,45 zł (poprzednio: 49,89 zł)
Oszczędzasz: 55% (-27,44 zł)
Tagi: Rozw
Osoby które kupowały "Szko", wybierały także:
- Podr 38,08 zł, (9,90 zł -74%)
- Elastyczne nawyki. Jak kszta 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- Kobieta z planem na 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- Silny bez krzywdy. Jak zbudowa 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- Ukryte cechy geniusz 49,67 zł, (14,90 zł -70%)
Spis treści
Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powieści. Wydanie 2 rozszerzone Audiobook -- spis treści
- Lekcja organizacyjna
- Wycieczka do skarbca pomysłów
- Pisz pamiętnik
- Notuj obserwacje
- Rozpieszczaj wewnętrznego artystę
- Zasady współpracy z natchnieniem
- Skąd wiadomo, że to natchnienie
- Czy zająć się tym pomysłem
- Ale czy są na to jakieś dowody
- Zaraz, zaraz, i to wszystko
- Trening uważności
- Na czym polega pisarska uważność
- Magia codzienności
- Magia natury
- Magia zmysłów
- Wzrok
- Dźwięk
- Dotyk
- Smak i zapach
- Sztuka dla sztuki
- Naucz się leniuchować
- Mnemotechnika. Jak zapamiętać to, co chcesz opisać
- Dlaczego pisarz powinien wspominać
- Zatrzymaj bajkowy czas
- Skojarz wspomnienie ze zmysłem
- Gromadź emocje
- Opowiadaj o swoich wspomnieniach
- Lekcja biblioteczna. Na czym polega pisarska kwerenda
- Moda
- Architektura
- Wnętrza
- Poradniki
- Książki przyrodnicze
- Kulinaria
- Pomoce naukowe
- Zbiory wspomnień
- Biografie
- Gazety i czasopisma
- Książki psychologiczne
- Zdjęcia
- Filmy
- Wycieczki
- Zadanie z gwiazdką: dlaczego nienapisana powieść już istnieje?
- Wykład gościnny Arystotelesa
- Fabuła jest najważniejsza
- Bohater powinien działać
- Prawdziwa sztuka ma oczyszczającą moc
- Laboratorium opowieści
- Sytuacja wyjściowa zamiast planu
- Pragnienie i niebezpieczeństwo
- W jakim miejscu zacząć
- Od wahania do decyzji
- Coś zyskać, coś stracić
- Zmiana goni zmianę
- Przejścia między scenami
- Przed kulminacją
- Napięcie w zenicie
- Nagroda i kara
- Czas na wyciszenie
- Szkolna gra. Planowanie tajemnic
- Pracownia portretu. Szkic bohatera
- Czy potrzebujesz kwestionariusza
- Bohaterowie są dookoła ciebie
- Jak przedstawić bohatera czytelnikowi
- Z jakim bohaterem identyfikuje się czytelnik
- Główny bohater nie jest samotną wyspą
- Długa przerwa
- Co niezwykłego dzieje się w czasie przerwy
- Jak zwiększyć efektywność przerwy
- Zwiększ produktywność dzięki przerwom
- Wizyta psychologa. Jak pokazywać emocje bohaterów
- Dlaczego opowieść to emocje
- Pokazuj, nie opisuj
- Emocje, nastroje czy uczucia
- Pamiętaj o bodźcach
- Moduł bodziec reakcja w praktyce
- Ognisko klasowe. Ćwiczenie narracji
- Czego o opowiadaniu uczą nas praprzodkowie
- Jak poczuć się opowiadaczem
- Jak dobrać narrację do opowieści
- Warsztat językowy
- Instrukcja
- Lupa
- Sprężyna
- Nożyczki
- Różdżka
- Klej
- Klocek
- Tuba
- Gadanie na lekcji. O dialogu
- Jakie dialogi brzmią naturalnie
- Czy bohater powinien mieć powiedzonko
- Pytania bez odpowiedzi, odpowiedzi bez pytań
- Skąd czerpać inspiracje
- Kłopotliwa atrybucja
- Co dzieje się między słowami
- Jak wybucha awantura
- Tajniki słownej szermierki
- Jak poprawnie zapisywać dialogi
- Spotkanie z redaktorem
- Kiedy zająć się redakcją własnego tekstu
- Sztuka uwypuklania. O redakcji literackiej
- Walka o najlepsze słowo. O redakcji językowej
- Kiedy powtórzenie jest usterką, a kiedy atutem
- Bez poprawności nie ma kreatywności
- Nie taka interpunkcja straszna
- Nie walcz o guzik
- Dzwonek. Jak znaleźć czas na pisanie i dobrze go wykorzystać
- Czy na pewno wiesz, na co przeznaczasz czas
- Nie wszystko to, co pilne, jest ważne
- Jak uporać się szybciej ze sprawami pilnymi i ważnymi
- Gdzie się ukrył czas na pisanie
- Zaplanuj przynajmniej jedną sesję pisania w tygodniu
- Jak zwiększyć produktywność podczas sesji pisania
- Ziarnko do ziarnka
- Uwierz w biały pałac
- Rozdanie dyplomów
- Bibliografia
- Filmy i spektakle o artystach