reklama - zainteresowany?

Szachy w godzin - Sensus

Szachy w godzin
Autor: Micha
ISBN: 978-83-283-8584-9
stron: 136, Format: 140x208, okładka: mi
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 44,90 zł

Książka będzie dostępna od sierpnia 2022

Tagi: Rozw | Trening m

Królewska gra na Twoim stole

Szachy bardzo cz

 

Zobacz także:

  • Podr
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • Kobieta z planem na
  • Silny bez krzywdy. Jak zbudowa
  • Nie daj sobie wej

Spis treści

Szachy w godzinę. Podręcznik dla początkujących. Wydanie II -- spis treści

PODZIĘKOWANIA

WSTĘP

JAK CZYTAĆ TĘ KSIĄŻKĘ?

CZĘŚĆ I - DLACZEGO SZACHY SĄ TAK UNIWERSALNE?

  • 5 MITÓW O GRZE W SZACHY
  • DLACZEGO SZACHY?
  • CZEGO UCZĄ SZACHY?
  • 10 PYTAŃ O SZACHY
    • CZY MOJE DZIECKO NADAJE SIĘ DO GRY W SZACHY?
    • CZY DLA MNIE, OSOBY DOROSŁEJ, NIE JEST ZA PÓŹNO NA NAUKĘ GRY W SZACHY?
    • CZY SĄ JAKIEŚ TWARDE DOWODY NA SKUTECZNOŚĆ SZACHÓW W ROZWOJU KOMPETENCJI INNYCH NIŻ UMIEJĘTNOŚĆ SAMEJ GRY?
    • SZACHY SĄ GRĄ O SUMIE ZEROWEJ, WIĘC ŁATWO O PRZEGRANĄ - CZY TO NIE JEST ZBYT DUŻE BRZEMIĘ?
    • CZY SZACHY SPRAWDZAJĄ SIĘ W ERZE KOMPUTERYZACJI?
    • CZY SZACHY TO GRA RODZINNA?
    • JAK PRZEKONAĆ DZIECKO DO NAUKI GRY W SZACHY?
    • JAKIE SĄ SPOSOBY, ŻEBY SAMEMU ZMOTYWOWAĆ SIĘ DO GRANIA?
    • JAK UCZYĆ DZIECKO GRY W SZACHY?
    • CZY PODCZAS GRY W SZACHY MOŻLIWE JEST NAWIĄZANIE RELACJI?
    • BARDZO WAŻNY POWÓD DO GRY W SZACHY - ALEX
    • BARDZO WAŻNY POWÓD DO GRY W SZACHY - WIKTOR
  • PODSUMOWANIE CZĘŚCI I

CZĘŚĆ II - NAUKA GRY W SZACHY

  • BIERKI, FIGURY I NIEWARCABY!
    • BIERKI A FIGURY SZACHOWE
    • CZY TO JEST PIONEK, CZY TO JEST. FIGURA?
    • SZACHY TO NIE SĄ WARCABY!
  • NAWIGACJA SZACHOWA
    • Zadanie nr 1: Co to za pole? Przyporządkuj numerom nazwy pól
    • Zadanie nr 2: Zamaluj podane pola
    • PRZEKĄTNE SZACHOWNICY
  • PIONEK
    • BICIE PIONKIEM
    • Zadanie nr 3: Na które pola mogą ruszyć się białe pionki? Na których polach mogą zbić białe pionki?
    • GRA PIONKÓW
    • Zadanie nr 4: Co to za pola? (wyróżnione czarnym obwodem)
    • Zadanie nr 5: Co to za pola? (wyróżnione czarnym obwodem)
    • Zadanie nr 6: Co to za pola? (wyróżnione czarnym obwodem)
  • WIEŻA
  • Zadanie nr 7: Na które pola może ruszyć się wieża?
  • CHWILA DLA STRATEGA
    • CHWILA DLA STRATEGA NR 1
  • GONIEC, HETMAN
    • GONIEC
    • Zadanie nr 8: Na które pola może ruszyć się goniec?
    • CHWILA DLA STRATEGA NR 2
    • HETMAN
    • Zadanie nr 9: Na które pola może ruszyć się hetman?
    • CHWILA DLA STRATEGA NR 3
    • GRA PIONKÓW Z WIEŻAMI, GOŃCAMI I HETMANAMI
    • Zadanie nr 10: Na które pola może ruszyć się figura?
    • Zadanie nr 11: Na które pola może ruszyć się figura?
    • Zadanie nr 12: Na które pola może ruszyć się figura?
  • SKOCZEK
    • Zadanie nr 13: Na które pola może ruszyć się skoczek?
    • CHWILA DLA STRATEGA NR 4
    • GRA BEZ JEDNEJ FIGURY
  • KRÓL
    • Zadanie nr 14: Na które pola może ruszyć się król?
    • CHWILA DLA STRATEGA NR 5
    • Zadanie nr 15: Na które pola może ruszyć się figura?
    • Zadanie nr 16: Na które pola może ruszyć się figura?
    • Zadanie nr 17: Na które pola może ruszyć się figura?
  • SZACH, MAT I PAT
    • SZACH KRÓLOWI
    • Zadanie nr 18: Na które pola należy ruszyć się białą wieżą, aby dać szacha czarnemu królowi?
    • SZACH-MAT
    • Zadanie nr 19: Na które pole należy ruszyć się białą wieżą, aby dać mata czarnemu królowi?
    • PAT
    • Zadanie nr 20: Na które pole należy ruszyć się białą wieżą, aby dać pata czarnemu królowi?
    • Zadanie nr 21: Na które pola należy ruszyć się białą wieżą, aby dać szacha czarnemu królowi?
    • Zadanie nr 22: Na które pole należy ruszyć się białą wieżą, aby dać mata czarnemu królowi?
    • Zadanie nr 23: Na które pole należy ruszyć się białą wieżą, aby dać pata czarnemu królowi?
  • CO WARTO WIEDZIEĆ PRZED PIERWSZĄ PARTIĄ SZACHÓW?
  • RÓŻNE ZAGRANIA SZACHOWE
    • ROSZADA
    • Zadanie nr 24: Jaką roszadę można wykonać czarnymi?
    • BICIE W PRZELOCIE
    • Zadanie nr 25: Jak zrobić bicie w przelocie na załączonym diagramie, gdy wiemy, że ostatni ruch czarnych to h7-h5?
    • PROMOCJA PIONKA
  • 3 NAJCZĘSTSZE PUŁAPKI NA POCZĄTKU PARTII SZACHÓW
    • NAJSZYBSZY MAT NA ŚWIECIE
    • MAT SZEWCZYKA - WERSJA A, Z HETMANEM NA H5
    • MAT SZEWCZYKA - WERSJA B, Z HETMANEM NA F3
  • PODSUMOWANIE CZĘŚCI II

JESZCZE JEDEN BARDZO WAŻNY POWÓD DO GRY W SZACHY - MICHAŁ

ZAKOŃCZENIE

SŁOWNICZEK POJĘĆ SZACHOWYCH

ROZWIĄZANIA ZADAŃ

  • ROZWIĄZANIA ZADAŃ Z CHWIL DLA STRATEGA

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.