reklama - zainteresowany?

Stop! Czy to co robisz naprawdÄ™ ma sens? - Sensus

Stop! Czy to co robisz naprawdÄ™ ma sens?
mp3
Autor: Arkadiusz "Arkadio" Zbozień
ISBN: 9788364855900
Format: mp3
Data wydania: 2017-08-31
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 32,90 zł

Dodaj do koszyka Stop! Czy to co robisz naprawdÄ™ ma sens?

Tagi: Rozwój osobisty

STOP! Czy to co robisz naprawdę ma sens? Skonfrontuj się ze swoim wyborem drogi życiowej. Potwierdź lub podważ decyzje, których dokonałeś. Jak wskazują badania*, większość ludzi w chwili śmierci najbardziej żałuje tego, że nie pozwolili sobie na takie życie, o jakim marzyli że nie robili tego, co naprawdę kochali. Nie musisz być jednym z nich. Nie znam nikogo, kto nie chciałby być szczęśliwy. Nikogo. Dlatego prawie każdy zadaje sobie pytania: Czy to co robię ma sens, Czy idę odpowiednią drogą?, Dokąd to wszystko prowadzi?() Nie możemy jednak zadawać sobie tych samych pytań w nieskończoność. Arkadiusz Arkadio Zbozień To nagranie pomoże Ci sprawdzić czy decyzje, które podjąłeś w życiu naprawdę były Twoimi decyzjami i czy to, co robisz to Twój (a nie czyjś inny) pomysł na Twoje życie. *Instytutu Gallupa Z nagrania dowiesz się: Jak zweryfikować swoje życiowe wybory? Czym kierować się przy wyborze przyszłej drogi życiowej? Co zrobić, kiedy nie widzisz owoców swojej pracy i pasji? Kiedy jest czas na poważne decyzje? Co Cię czeka, kiedy odważysz żyć wg Twojego serca?

Dodaj do koszyka Stop! Czy to co robisz naprawdÄ™ ma sens?

 

Osoby które kupowały "Stop! Czy to co robisz naprawdę ma sens?", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen maÅ‚ej grupy
  • Handlowanie to gra
  • BÅ‚Ä™kitny umysÅ‚. MyÅ›l na odwrót, dziaÅ‚aj na opak, poznaj nieznane!
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"

Dodaj do koszyka Stop! Czy to co robisz naprawdÄ™ ma sens?

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Stop! Czy to co robisz naprawdÄ™ ma sens?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.