reklama - zainteresowany?

Sprzedaż bez sprzedawania - Sensus


ebook
Autor: Paweł Fortuna
ISBN: 9788301197858
stron: 366, Format: ebook
Data wydania: 2018-03-14
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 31,20 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-7,80 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: PWN

Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego ubezpieczenia albo fantastycznej oferty telewizji kablowej?). Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w białe szachy sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizację w przestrzeni handlu takich wartości jak uczciwość i prawda, działanie pozbawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów. Sprzedaż bez sprzedawania jest książką wyjątkową pod co najmniej czterema względami. Po pierwsze, stanowi przegląd palących i realnych problemów, z jakimi spotykają się wszyscy przedsiębiorcy, bez względu na rodzaj biznesu, jakim się zajmują. Po drugie, autor nie zadowala się jedynie stworzeniem rzetelnego opisu zagrożeń i dylematów, lecz także przedstawia własne propozycje ich rozwiązań, z precyzyjnymi wskazówkami co i jak należy robić. Po trzecie, jego porady są ugruntowane w solidnej wiedzy na temat psychologicznych mechanizmów funkcjonowania człowieka w organizacji, co chroni nas czytelników przed merytorycznymi nadużyciami, jakie pojawiają się (zbyt) często w poradnikach, a które wywołane są wybujałą fantazją piszących albo wręcz brakiem wiedzy. I wreszcie po czwarte, książka jest napisana w sposób zrozumiały (co wciąż jest wyjątkiem w polskim piśmiennictwie naukowym), a na dodatek ze swadą i humorem. Wymienić można chociażby iście mistrzowski styl, w jakim pokazane są przykłady działania Systemu 1 i Systemu 2 w codzienności działań sprzedażowych. Sądzę że prof. Kahneman mógłby śmiało posiłkować się nimi w swoich wystąpieniach. Z recenzji prof. dr. hab. Rafała Ohme

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Sprzedaż bez sprzedawania", wybierały także:

Dodaj do koszyka

Spis treści

Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Spis treści
  • Wstęp
  • Część I. Sprzedażowa ściema
    • Rozdział 1. Uprzedzanie zamiaru sprzedawania
    • Rozdział 2. Wszystko, czego chcesz uniknąć
  • Część II. Ludzka twarz handlu
    • Rozdział 3. Sprzedaż bez sprzedawania
    • Rozdział 4. Pomyśl prawdę
    • Rozdział 5. Gdzie jesteś?
    • Rozdział 6. Kim jesteś?
    • Rozdział 7. Z kim rozmawiasz?
    • Rozdział 8. Co przynosisz?
    • Rozdział 9. Jaką perswazję stosujesz?
    • Rozdział 10. Cena Twój ulubiony temat?
  • Część III. Zmiana nawyków
    • Rozdział 11. Strażnicy przyzwyczajeń
    • Rozdział 12. Trening 2.0
  • Zakończenie
  • Podziękowania
  • Podręczny słowniczek pojęć
  • Bibliografia
  • O Autorze
  • Przypisy

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2019 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.