reklama - zainteresowany?

Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie - Sensus


ebook
Autor: Charles Duhigg
ISBN: 978-8-3770-5282-2
stron: 424, Format: ebook
Data wydania: 2013-01-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 27,92 zł (poprzednio: 34,47 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,55 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Motywacja | PWN | Rozwój intelektualny | Rozwój osobisty

Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy.
Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele.
•    Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie?
•    Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu?
•    Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces?
•    W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza?
•    Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep?
Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów.

•    Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times
•    Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times
•    Ponad 1 000 000  sprzedanych egzemplarzy
•    Tłumaczenie na 31 języków

„Pierwszorzędna książka  – oparta na dogłębnej analizie, napisana w zabawny sposób i zachowująca właściwe proporcje między intelektualną powagą i praktycznymi radami, jak zmienić złe nawyki” - The Economist

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie", wybierały także:

Dodaj do koszyka

Spis treści

Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie eBook -- spis treści

Spis treści
Wstęp do polskiego wydania   9
Wstęp. Kuracja nawykowa      15
Część 1. NAWYKI JEDNOSTEK   29
1. Pętla nawyku: jak działają nawyki   31
2. Zachcianki mózgu: jak kształcić nowe nawyki  67
3. Złota Zasada zmiany nawyku: dlaczego zachodzi transformacja  105
Część 2. NAWYKI SKUTECZNYCH ORGANIZACJI   149
4. Kluczowe nawyki albo ballad o Paulu O`niellu: które nawyki są najważniejsze   151
5. Sturbucks i nawyk sukcesu: kiedy siła woli staje się automatyczna    189
6. Siła kryzysu: jak liderzy tworzą nawyki wskutek wypadków i planowania     225
7. Target wie, czego chcesz, zanim ty sam się o tym dowiesz: kiedy firmy przewidują nawyki (i nimi manipulują)   269
Część 3. NAWYKI W SPOŁECZEŃSTWIE
8. Kościół w Saddleback i bojkot autobusów w Montgomery: jak powstają ruchy społeczne    315
9. Neurologia wolnej woli: czy jesteśmy odpowiedzialni za własne nawyki?   355
Załącznik. Przewodnik po sposobach wykorzystywania zawartych tu pomysłów  393
Podziękowania   407
O źródłach  411
O autorze  413

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2019 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.