reklama - zainteresowany?

Sieci wpływu - Sensus

Sieci wpływu
ebook
Autor: Nahai Nathalie
Tłumaczenie: Małgorzata Guzowska
ISBN: 9788301198008
stron: 238, Format: ebook
Data wydania: 2018-05-23
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)

Dodaj do koszyka Sieci wpływu

Tagi: PWN

Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci. Jamie Bartlett Autor książki The Dark Net Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta! Dr Thomas Chamorro-Premuzic Professor of Business Psychology UCL i Columbia University Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie? Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów. Sieci wpływu to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.

Dodaj do koszyka Sieci wpływu

 

Osoby które kupowały "Sieci wpływu", wybierały także:

  • Siła podświadomości. Co wpływa na nasze myśli, odczucia i zachowanie?
  • Siła innych
  • Siła serca. Odkrywanie prawdziwego celu w zyciu
  • Jak wysłać psa na wakacje. Felietony
  • Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej

Dodaj do koszyka Sieci wpływu

Spis treści

Sieci wpływu. Psychologia perswazji on-line eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Przedmowa
  • Spis treści
  • Podziękowania Wydawcy
  • O Autorce
  • Część 1. Wiedz, do kogo się zwracasz
    • 1. Wprowadzenie
    • 2. Psychologia podejmowania decyzji
    • 3. Do kogo chcesz dotrzeć?
    • 4. Kulturowe zawiłości
    • 5. Różnice indywidualne
  • Część 2. Komunikuj się w sposób perswazyjny
    • 6. Podstawowe zasady
    • 7. Optymalizacja strony
    • 8. Wybór właściwych obrazów
    • 9. Psychologia koloru
    • 10. Media społecznościowe i obsługa klienta
    • 11. Tworzenie perswazyjnych filmów
  • Część 3. Sprzedawaj uczciwie
    • 12. Wpływ: wprowadzenie
    • 13. Zasady perswazji online
    • 14. Zwiększ sprzedaż
    • 15. Wycena i wartość
    • 16. Łańcuch behawioralny
  • Posłowie
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Sieci wpływu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.