Sieci wpływu - Sensus
Tłumaczenie: Małgorzata Guzowska
ISBN: 9788301198008
stron: 238, Format: ebook
Data wydania: 2018-05-23
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)
Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci. Jamie Bartlett Autor książki The Dark Net Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta! Dr Thomas Chamorro-Premuzic Professor of Business Psychology UCL i Columbia University Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie? Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów. Sieci wpływu to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.
Osoby które kupowały "Sieci wpływu", wybierały także:
- Siła podświadomości. Co wpływa na nasze myśli, odczucia i zachowanie? 44,43 zł, (34,21 zł -23%)
- Siła innych 44,43 zł, (34,21 zł -23%)
- Siła serca. Odkrywanie prawdziwego celu w zyciu 39,48 zł, (30,40 zł -23%)
- Jak wysłać psa na wakacje. Felietony 39,48 zł, (30,40 zł -23%)
- Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej 99,00 zł, (79,20 zł -20%)
Spis treści
Sieci wpływu. Psychologia perswazji on-line eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Przedmowa
- Spis treści
- Podziękowania Wydawcy
- O Autorce
- Część 1. Wiedz, do kogo się zwracasz
- 1. Wprowadzenie
- 2. Psychologia podejmowania decyzji
- 3. Do kogo chcesz dotrzeć?
- 4. Kulturowe zawiłości
- 5. Różnice indywidualne
- Część 2. Komunikuj się w sposób perswazyjny
- 6. Podstawowe zasady
- 7. Optymalizacja strony
- 8. Wybór właściwych obrazów
- 9. Psychologia koloru
- 10. Media społecznościowe i obsługa klienta
- 11. Tworzenie perswazyjnych filmów
- Część 3. Sprzedawaj uczciwie
- 12. Wpływ: wprowadzenie
- 13. Zasady perswazji online
- 14. Zwiększ sprzedaż
- 15. Wycena i wartość
- 16. Łańcuch behawioralny
- Posłowie
- Przypisy