reklama - zainteresowany?

Sieci wpływu - Sensus

Sieci wpływu
ebook
Autor: Nahai Nathalie
Tłumaczenie: Małgorzata Guzowska
ISBN: 9788301198008
stron: 238, Format: ebook
Data wydania: 2018-05-23
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)

Dodaj do koszyka Sieci wpływu

Tagi: PWN

Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci. Jamie Bartlett Autor książki The Dark Net Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta! Dr Thomas Chamorro-Premuzic Professor of Business Psychology UCL i Columbia University Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie? Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów. Sieci wpływu to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.

Dodaj do koszyka Sieci wpływu

 

Osoby które kupowały "Sieci wpływu", wybierały także:

  • Siła podświadomości. Co wpływa na nasze myśli, odczucia i zachowanie?
  • Siła innych
  • Siła serca. Odkrywanie prawdziwego celu w zyciu
  • Jak wysłać psa na wakacje. Felietony
  • Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej

Dodaj do koszyka Sieci wpływu

Spis treści

Sieci wpływu eBook -- spis treści

Podziękowania Wydawcy XIV O Autorce XV CZĘŚĆ 1 WIEDZ, DO KOGO SIĘ ZWRACASZ 1 1 Wprowadzenie 4 2 Psychologia podejmowania decyzji 6 3 Do kogo chcesz dotrzeć? 9 4 Kulturowe zawiłości 11 5 Różnice indywidualne 40 CZĘŚĆ 2 KOMUNIKUJ SIĘ W SPOSÓB PERSWAZYJNY 59 6 Podstawowe zasady 62 7 Optymalizacja strony 70 8 Wybór właściwych obrazów 92 9 Psychologia koloru 100 10 Media społecznościowe i obsługa klienta 114 11 Tworzenie perswazyjnych filmów 125 CZĘŚĆ 3 SPRZEDAWAJ UCZCIWIE 131 12 Wpływ: wprowadzenie 134 13 Zasady perswazji online 140 14 Zwiększ sprzedaż 166 15 Wycena i wartość 178 16 Łańcuch behawioralny 189 Posłowie 196 Przypisy 197 Indeks nazwisk 233 Indeks rzeczowy

Dodaj do koszyka Sieci wpływu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.