reklama - zainteresowany?

Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów - Sensus

Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Autor: Marcin Chłodnicki
ISBN: 9788301194321
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 49,45 zł (poprzednio: 58,87 zł)
Oszczędzasz: 16% (-9,42 zł)

Dodaj do koszyka Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów

Tagi: PWN

Książka ta pomoże Ci: -przygotować lepsze i unikatowe usługi, -uniknąć wpadek przy wdrażaniu wszelkich zmian, -poprawić rentowność i stabilność biznesu, -oferować klientom autentyczną korzyść. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i co najważniejsze zatrzymać klienta. Service design polega na integracji wszystkich punktów styku użytkownika z daną usługą, zarówno w przestrzeni online, jak i offline. Autor podpowiada, jak krok po kroku przeprowadzić takie działania w swojej organizacji. Konkretne przykłady wykorzystania narzędzi projektowania usług i doświadczeń na rynku polskim i zagranicznym czynią publikację praktyczną lekturą, która wzbogaci nie tylko wiedzę, ale również umiejętności i kompetencje czytelnika. Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług. dr Marcin Chłodnicki - kierownik Studiów Podyplomowych Service Design w sektorach kreatywnych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Współtwórca Service Design Polska platformy współpracy i promocji Service Design (Thinking) w Polsce. Prezes zarządu firmy doradczo-projektowej BDS Sp. z o.o. Członek Service Design Network i założyciel SDN Polish Chapter.

Dodaj do koszyka Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów

 

Osoby które kupowały "Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów", wybierały także:

  • SiÅ‚a podÅ›wiadomoÅ›ci. Co wpÅ‚ywa na nasze myÅ›li, odczucia i zachowanie?
  • SiÅ‚a innych
  • SiÅ‚a serca. Odkrywanie prawdziwego celu w zyciu
  • Jak wysÅ‚ać psa na wakacje. Felietony
  • Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej

Dodaj do koszyka Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów

Spis treści

Dodaj do koszyka Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.