reklama - zainteresowany?

Rozmówki francuskie dla bystrzaków - Sensus

Rozmówki francuskie dla bystrzaków
Autor: Dodi-Katrin Schmidt, Michelle M. Williams, Dominique Wenzel
Tytuł oryginału: French Phrases For Dummies
TÅ‚umaczenie: Katarzyna Rojek
ISBN: 978-83-283-3394-9
stron: 168, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-11
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 19,90 zł

Dodaj do koszyka Rozmówki francuskie dla bystrzaków

Tagi: Języki obce | Książki dla dzieci

W prostocie tkwi siła

  • ZdobÄ…dź szybki i Å‚atwy dostÄ™p do podstawowych informacji
  • Opanuj zestaw „sÅ‚ówek do zapamiÄ™tania”
  • Poznaj zapis fonetyczny pozwalajÄ…cy bÅ‚yskawicznie przejść do rozmowy

Setki przydatnych wyrażeń na wyciągnięcie ręki

Zakupy. SkÅ‚adanie zamówienia w restauracji. PogawÄ™dki o pogodzie. Rozmowy o rodzinie. Radzenie sobie z nagÅ‚ymi wypadkami. Czy podróżujesz, czy jesteÅ› studentem, ta książka sprawi, że codzienna komunikacja po francusku stanie siÄ™ dla Ciebie pestkÄ…!

W książce:

  • Jak zapytać o drogÄ™, zrobić zakupy, zamówić na mieÅ›cie coÅ› do jedzenia
  • Jak używać liczb, mówiÄ…c o dacie czasie i pieniÄ…dzach
  • Jak rozmawiać o rodzinie i pracy
  • Jak dyskutować o sporcie i pogodzie
  • Jak radzić sobie z problemami i nagÅ‚ymi wypadkami

Dodi-Katrin Schmidt, Michelle M. Williams oraz Dominique Wenzel są doświadczonymi nauczycielkami języka francuskiego i tłumaczkami.

Dodaj do koszyka Rozmówki francuskie dla bystrzaków

 

Osoby które kupowały "Rozmówki francuskie dla bystrzaków", wybierały także:

  • Rozmówki niemieckie dla bystrzaków
  • Rozmówki rosyjskie dla bystrzaków
  • English 4 IT. Praktyczny kurs jÄ™zyka angielskiego dla specjalistów IT i nie tylko
  • Superskuteczne strategie opanowania jÄ™zyków obcych. Twój prywatny coach. Wydanie II
  • Niemiecki Fiszki mp3 1000 najważniejszych słów i zdaÅ„

Dodaj do koszyka Rozmówki francuskie dla bystrzaków

Spis treści

Dodaj do koszyka Rozmówki francuskie dla bystrzaków

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.