reklama - zainteresowany?

Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data - Sensus

Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data
Autor: Błażewicz Grzegorz
ISBN: 978-8-3011-8741-5
stron: 186, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 57,82 zł (poprzednio: 68,83 zł)
Oszczędzasz: 16% (-11,01 zł)

Dodaj do koszyka Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

Tagi: PWN

TrwajÄ…ca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyÅ‚y zupeÅ‚nie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmieniÅ‚ swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiÄ…ce Å›ladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych.

Nowy konsument i dane, które można o nim gromadzić przedefiniowaÅ‚o również rolÄ™ marketingu i postawiÅ‚o przed wspóÅ‚czesnymi marketerami niezwykÅ‚e wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzÄ™dzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy. Rewolucja z Marketing Automation przeprowadza czytelnika przez innowacyjnÄ… technologiÄ™ marketingu online, opartego na: zbieraniu i przetwarzaniu dużej iloÅ›ci danych nt. użytkowników, dostarczaniu spersonalizowanych wiadomoÅ›ci we wszystkich kanaÅ‚ach w czasie rzeczywistym, automatyzacji procesów, usprawnianiu komunikacji miÄ™dzy dziaÅ‚ami marketingu i sprzedaży.

Co wyróżnia książkÄ™?

  • Case studies: publikacja ilustrowana przykÅ‚adami wdrożenia poszczególnych rozwiÄ…zaÅ„ w funkcjonujÄ…cych na naszym rynku przedsiÄ™biorstwach
  • Aktualna i atrakcyjna tematyka: rynek Marketing Automation rozwija siÄ™ bardzo dynamicznie zarówno w Polsce, jak i na Å›wiecie. Obecnie już 142 700 firm korzysta z tych rozwiÄ…zaÅ„, a wartość rynku wynosi 1,6 miliarda dolarów
  • Praktyczny charakter: bogata w przykÅ‚ady zastosowaÅ„ oraz ilustracje dziaÅ‚ania systemu, stanie siÄ™ przydatnym kompendium dla marketerów szukajÄ…cych przewodnika po technologiach Marketing Automation
  • Odpowiednia zarówno dla poczÄ…tkujÄ…cych i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzÄ™ o Marketing Automation: od podstaw po rozwiÄ…zania zaawansowane i nowatorskie.

Grzegorz BÅ‚ażewicz - ZaÅ‚ożyciel i Prezes ZarzÄ…du SALESmanago Marketing Automation, pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie platform automatyzacji marketingu, z której dziÅ› korzysta 5000 firm w 40 krajach Å›wiata. Posiada ponad 15 lat doÅ›wiadczenia w polskiej miÄ™dzynarodowej branży marketingowej. SwojÄ… karierÄ™ zawodowÄ… rozpoczynaÅ‚ w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Przez 6 lat peÅ‚niÅ‚ funkcjÄ™ Dyrektora Marketingu Grupy KapitaÅ‚owej Comarch. W 2006 roku zostaÅ‚ mianowany Prezesem ZarzÄ…du Interia.pl, najwiÄ™kszego portalu Internetowego w Polsce, który zatrudniaÅ‚ wtedy ponad 250 osób i byÅ‚ notowany na GieÅ‚dzie Papierów WartoÅ›ciowych w Warszawie. BÅ‚ażewicz jako 30-latek byÅ‚ wtedy jednym z najmÅ‚odszych prezesów wÅ›ród spóÅ‚ek gieÅ‚dowych w Polsce. Od 5 lat jako przedsiÄ™biorca zajmuje siÄ™ tworzeniem oprogramowania dla dziaÅ‚ów marketingu. Finalista konkursu PrzedsiÄ™biorca Roku EY 2014.

Dodaj do koszyka Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

 

Osoby które kupowały "Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data", wybierały także:

  • SiÅ‚a podÅ›wiadomoÅ›ci. Co wpÅ‚ywa na nasze myÅ›li, odczucia i zachowanie?
  • SiÅ‚a innych
  • SiÅ‚a serca. Odkrywanie prawdziwego celu w zyciu
  • Jak wysÅ‚ać psa na wakacje. Felietony
  • Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej

Dodaj do koszyka Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.