reklama - zainteresowany?

Psychologia rodziny - Sensus

Psychologia rodziny
Autor: Iwona Janicka, Hanna Liberska
ISBN: 9788301180027
okładka: twarda
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 74,59 zł (poprzednio: 88,80 zł)
Oszczędzasz: 16% (-14,21 zł)

Dodaj do koszyka Psychologia rodziny

Tagi: PWN | Rodzicielstwo i psychologia dziecka

Rozwijamy siÄ™ i jesteÅ›my ksztaÅ‚towani w rodzinie. DoÅ›wiadczenia z niej wyniesione – dobre lub zÅ‚e – wywierajÄ… niezatarty wpÅ‚yw na nasze życie. By zrozumieć drugiego czÅ‚owieka, odwoÅ‚ujemy siÄ™ do jego historii rodzinnej.  Å»adnej sferze naszej egzystencji nie przypisujemy tak wielkiego znaczenia, jak życiu rodzinnemu.
A jednak odpowiedź na pozornie proste pytanie: czym wÅ‚aÅ›ciwie jest rodzina?, nie jest Å‚atwa, zwÅ‚aszcza wspóÅ‚czeÅ›nie. Obserwujemy różnorodność form życia rodzinnego, wielość problemów, z jakimi zmagajÄ… siÄ™ systemy rodzinne.
ZespóÅ‚ znakomitych polskich familiologów przygotowaÅ‚ podrÄ™cznik, którego celem jest usystematyzowanie wspóÅ‚czesnej wiedzy na temat rodziny. ZnajdÄ… w nim PaÅ„stwo informacje na temat:
• funkcjonowania systemu rodzinnego – funkcji i ról rodzinnych, komunikacji i narracji rodzinnych, wiÄ™zi, transmisji miÄ™dzypokoleniowej
• nietradycyjnych form życia rodzinnego – rodzin zrekonstruowanych, adopcyjnych, wielokulturowych i innych
• problemów życia rodzinnego – choroby w systemie rodzinnym, problemów prokreacyjnych, przemocy
• wspóÅ‚czesnych nurtów w terapii rodziny, rytuaÅ‚ów rodzinnych, pozytywnej psychologii rodziny.

Dodaj do koszyka Psychologia rodziny

 

Osoby które kupowały "Psychologia rodziny", wybierały także:

  • SiÅ‚a podÅ›wiadomoÅ›ci. Co wpÅ‚ywa na nasze myÅ›li, odczucia i zachowanie?
  • SiÅ‚a innych
  • SiÅ‚a serca. Odkrywanie prawdziwego celu w zyciu
  • Jak wysÅ‚ać psa na wakacje. Felietony
  • Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej

Dodaj do koszyka Psychologia rodziny

Spis treści

Dodaj do koszyka Psychologia rodziny

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.