reklama - zainteresowany?

Psychologia rodziny - Sensus

Psychologia rodziny
Autor: Iwona Janicka, Hanna Liberska
ISBN: 9788301180027
okładka: twarda
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 74,59 zł (poprzednio: 88,80 zł)
Oszczędzasz: 16% (-14,21 zł)

Dodaj do koszyka Psychologia rodziny

Tagi: PWN | Rodzicielstwo i psychologia dziecka

Rozwijamy się i jesteśmy kształtowani w rodzinie. Doświadczenia z niej wyniesione – dobre lub złe – wywierają niezatarty wpływ na nasze życie. By zrozumieć drugiego człowieka, odwołujemy się do jego historii rodzinnej.  Żadnej sferze naszej egzystencji nie przypisujemy tak wielkiego znaczenia, jak życiu rodzinnemu.
A jednak odpowiedź na pozornie proste pytanie: czym właściwie jest rodzina?, nie jest łatwa, zwłaszcza współcześnie. Obserwujemy różnorodność form życia rodzinnego, wielość problemów, z jakimi zmagają się systemy rodzinne.
Zespół znakomitych polskich familiologów przygotował podręcznik, którego celem jest usystematyzowanie współczesnej wiedzy na temat rodziny. Znajdą w nim Państwo informacje na temat:
• funkcjonowania systemu rodzinnego – funkcji i ról rodzinnych, komunikacji i narracji rodzinnych, więzi, transmisji międzypokoleniowej
• nietradycyjnych form życia rodzinnego – rodzin zrekonstruowanych, adopcyjnych, wielokulturowych i innych
• problemów życia rodzinnego – choroby w systemie rodzinnym, problemów prokreacyjnych, przemocy
• współczesnych nurtów w terapii rodziny, rytuałów rodzinnych, pozytywnej psychologii rodziny.

Dodaj do koszyka Psychologia rodziny

 

Osoby które kupowały "Psychologia rodziny", wybierały także:

  • Siła podświadomości. Co wpływa na nasze myśli, odczucia i zachowanie?
  • Siła innych
  • Siła serca. Odkrywanie prawdziwego celu w zyciu
  • Jak wysłać psa na wakacje. Felietony
  • Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej

Dodaj do koszyka Psychologia rodziny

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Psychologia rodziny

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.