reklama - zainteresowany?

Psychologia konsumenta - Sensus

Psychologia konsumenta
Autor: Dominika Maison, Katarzyna Stasiuk
ISBN: 9788301194864
okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 66,21 zł (poprzednio: 78,82 zł)
Oszczędzasz: 16% (-12,61 zł)

Dodaj do koszyka Psychologia konsumenta

Tagi: PWN

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają autorki książki. Wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski autorek zostały poparte wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książka opisuje zachowania konsumenckie z trzech punktów widzenia: podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), analizy procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

Dodaj do koszyka Psychologia konsumenta

 

Osoby które kupowały "Psychologia konsumenta", wybierały także:

  • SiÅ‚a podÅ›wiadomoÅ›ci. Co wpÅ‚ywa na nasze myÅ›li, odczucia i zachowanie?
  • SiÅ‚a innych
  • SiÅ‚a serca. Odkrywanie prawdziwego celu w zyciu
  • Jak wysÅ‚ać psa na wakacje. Felietony
  • Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej

Dodaj do koszyka Psychologia konsumenta

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Psychologia konsumenta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.