Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom - Sensus
ISBN: 978-83-289-0370-8
stron: 288, Format: 158x235, okładka: mi
Data wydania: 2023-10-01
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 32,94 zł (poprzednio: 54,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-21,96 zł)
Osoby które kupowały "Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom ", wybierały także:
- Ucz si 9,67 zł, (2,90 zł -70%)
- Kot maruda 44,84 zł, (13,90 zł -69%)
- RL9, czyli Lewandowski. Najlepsi pi 29,26 zł, (13,46 zł -54%)
- CR7, czyli Ronaldo. Najlepsi pi 29,26 zł, (13,46 zł -54%)
- Erling Haaland. Sportowi giganci 39,00 zł, (19,50 zł -50%)
Spis treści
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany. Wydanie II -- spis treści
Wstęp
Ważne informacje
Rozdział 1. Co to jest programowanie i kto może programować?
- Podstawowe pojęcia w programowaniu
Rozdział 2. Co będzie nam potrzebne?
- Instalacja Javy
- Zakup i instalacja gry Minecraft
- Pobieranie i instalacja narzędzia Forge
- Instalacja ComputerCraftEdu
RozdziaÅ‚ 3. Å»óÅ‚w w akcji
- Pierwsze uruchomienie gry Minecraft
- Tworzenie świata w trybie kreatywnym
- Poruszanie siÄ™
- Poznaj żóÅ‚wie
Rozdział 4. Programowanie tekstowe i funkcje ruchu
- Edytor tekstowy
- Funkcja turtle.forward()
- Funkcja turtle.back() i żóÅ‚w podpowiadacz
- Funkcje turtle.up() i turtle.down()
- Funkcje turtle.turnLeft() i turtle.turnRight()
Rozdział 5. Kopanie
- Funkcja turtle.dig()
- Funkcje turtle.digUp() i turtle.digDown()
RozdziaÅ‚ 6. Å»óÅ‚w budowniczy
- Ekwipunek żóÅ‚wia
- Funkcja turtle.place()
- Funkcja turtle.placeDown()
- Funkcja turtle.placeUp()
RozdziaÅ‚ 7. Zmiana slotów i komentarze
- Funkcja turtle.select()
- Komentarze
Rozdział 8. Powtarzanie
- Instrukcja Repeat (edytor wizualny)
- Pętla for
RozdziaÅ‚ 9. Å»óÅ‚w na czacie i zmienne
- Funkcja turtleedu.say()
- Zmienne
Rozdział 10. Instrukcje warunkowe
- Operatory porównania
- Instrukcja warunkowa if
- Liczby losowe
- Funkcja math.random()
- Instrukcja else
- Instrukcja elseif
- Operatory logiczne
Rozdział 11. Czerwony proszek
- Funkcja turtleedu.checkRedstone()
- Funkcja turtleedu.checkRedstoneUp()
- Funkcja turtleedu.checkRedstoneDown()
- Funkcje turtleedu.setRedstone()
Rozdział 12. Pętla while
- Programy działające w nieskończoność
RozdziaÅ‚ 13. Wykrywanie bloków
- Funkcja turtle.detect()
- Pozostałe funkcje turtle.detect()
- Funkcja turtleedu.inspect()
- Pozostałe funkcje turtleedu.inspect()
RozdziaÅ‚ 14. Zliczanie przedmiotów
- Funkcja turtle.getItemCount()
RozdziaÅ‚ 15. Å»óÅ‚w z zegarkiem
- Funkcja os.sleep()
Rozdział 16. Jaki to przedmiot?
- Funkcja turtleedu.getItemName()
RozdziaÅ‚ 17. Å»óÅ‚w tragarz
- Funkcja turtle.transferTo()
- Funkcja turtle.drop()
- Funkcja turtle.suck()
Rozdział 18. Podsumowanie
Rozdział 19. Odpowiedzi do zadań
Twoja lista wykonanych zadań