reklama - zainteresowany?

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom - Sensus

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom
Autor: Urszula Wiejak, Adrian Wojciechowski
ISBN: 978-83-289-0370-8
stron: 288, Format: 158x235, okładka: mi
Data wydania: 2023-10-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 32,94 zł (poprzednio: 54,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-21,96 zł)

Dodaj do koszyka Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom

Tagi: Ksi

Minecraft to nie tylko seria gier wideo, w które ch

Dodaj do koszyka Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom

 

Osoby które kupowały "Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom ", wybierały także:

  • Ucz si
  • Kot maruda
  • RL9, czyli Lewandowski. Najlepsi pi
  • CR7, czyli Ronaldo. Najlepsi pi
  • Erling Haaland. Sportowi giganci

Dodaj do koszyka Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom

Spis treści

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany. Wydanie II -- spis treści

Wstęp

Ważne informacje

Rozdział 1. Co to jest programowanie i kto może programować?

  • Podstawowe pojÄ™cia w programowaniu

Rozdział 2. Co będzie nam potrzebne?

  • Instalacja Javy
  • Zakup i instalacja gry Minecraft
  • Pobieranie i instalacja narzÄ™dzia Forge
  • Instalacja ComputerCraftEdu

RozdziaÅ‚ 3. Å»óÅ‚w w akcji

  • Pierwsze uruchomienie gry Minecraft
  • Tworzenie Å›wiata w trybie kreatywnym
  • Poruszanie siÄ™
  • Poznaj żóÅ‚wie

Rozdział 4. Programowanie tekstowe i funkcje ruchu

  • Edytor tekstowy
  • Funkcja turtle.forward()
  • Funkcja turtle.back() i żóÅ‚w podpowiadacz
  • Funkcje turtle.up() i turtle.down()
  • Funkcje turtle.turnLeft() i turtle.turnRight()

Rozdział 5. Kopanie

  • Funkcja turtle.dig()
  • Funkcje turtle.digUp() i turtle.digDown()

RozdziaÅ‚ 6. Å»óÅ‚w budowniczy

  • Ekwipunek żóÅ‚wia
  • Funkcja turtle.place()
  • Funkcja turtle.placeDown()
  • Funkcja turtle.placeUp()

RozdziaÅ‚ 7. Zmiana slotów i komentarze

  • Funkcja turtle.select()
  • Komentarze

Rozdział 8. Powtarzanie

  • Instrukcja Repeat (edytor wizualny)
  • PÄ™tla for

RozdziaÅ‚ 9. Å»óÅ‚w na czacie i zmienne

  • Funkcja turtleedu.say()
  • Zmienne

Rozdział 10. Instrukcje warunkowe

  • Operatory porównania
  • Instrukcja warunkowa if
  • Liczby losowe
  • Funkcja math.random()
  • Instrukcja else
  • Instrukcja elseif
  • Operatory logiczne

Rozdział 11. Czerwony proszek

  • Funkcja turtleedu.checkRedstone()
  • Funkcja turtleedu.checkRedstoneUp()
  • Funkcja turtleedu.checkRedstoneDown()
  • Funkcje turtleedu.setRedstone()

Rozdział 12. Pętla while

  • Programy dziaÅ‚ajÄ…ce w nieskoÅ„czoność

RozdziaÅ‚ 13. Wykrywanie bloków

  • Funkcja turtle.detect()
  • PozostaÅ‚e funkcje turtle.detect()
  • Funkcja turtleedu.inspect()
  • PozostaÅ‚e funkcje turtleedu.inspect()

RozdziaÅ‚ 14. Zliczanie przedmiotów

  • Funkcja turtle.getItemCount()

RozdziaÅ‚ 15. Å»óÅ‚w z zegarkiem

  • Funkcja os.sleep()

Rozdział 16. Jaki to przedmiot?

  • Funkcja turtleedu.getItemName()

RozdziaÅ‚ 17. Å»óÅ‚w tragarz

  • Funkcja turtle.transferTo()
  • Funkcja turtle.drop()
  • Funkcja turtle.suck()

Rozdział 18. Podsumowanie

Rozdział 19. Odpowiedzi do zadań

Twoja lista wykonanych zadań

Dodaj do koszyka Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.