reklama - zainteresowany?

Prawdziwy lider w firmie z sensem. Twoja przemiana w przyw - Sensus

Prawdziwy lider w firmie z sensem. Twoja przemiana w przyw
ebook
Autor: Witold Kowalski
ISBN: 978-83-8159-854-5
stron: 425, Format: ebook
Data wydania: 2022-05-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 25,64 zł (poprzednio: 44,98 zł)
Oszczędzasz: 43% (-19,34 zł)

Nakład wyczerpany

Tagi: Rozw

„Prawdziwy lider w firmie z sensem. Twoja przemiana w przywództwie z pomoc

 

Zobacz także:

  • Podr
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • Kobieta z planem na
  • Silny bez krzywdy. Jak zbudowa
  • Nie daj sobie wej

Spis treści

Prawdziwy lider w firmie z sensem. Twoja przemiana w przywództwie z pomocą eks-CEO Nike Poland eBook -- spis treści

WSTĘP......................................................................................................... 13

Wypadek przy pracy..................................................................................... 13
O książce...................................................................................................... 14

MOJA KRÓTKA HISTORIA......................................................................... 17

Od komunizmu do kapitalizmu..................................................................... 17
Moja pokrętna droga do przywództwa......................................................... 28

CZĘŚĆ I. ZARZĄDZANIE SAMYM SOBĄ.................................................. 33

PRZEPIS NA ŻYCIE DLA LIDERA.............................................................. 35
Twoja filozofia na życie i pracę..................................................................... 35
Test wąskiej uliczki na koniec życia dla menedżera..................................... 38
Twój realny wkład w rozwój ludzkości ......................................................... 39
Ćwiczenie „chcę, nie chcę, mam, nie mam”................................................. 42
Własny start-up, firma lokalna czy międzynarodowa korporacja?................ 44
Zawody XXI wieku........................................................................................ 49
Wychowanie pod parasolem czy wrzucenie na głęboką wodę?....................53
Cechy lidera.................................................................................................. 55
Od niemowlaka do lidera firmy – teorie przywództwa w jednym
schemacie.................................................................................................... 79
Wpływ przypadku na twoje życie i prowadzenie firmy.................................. 86

NA CO CHCESZ POSTAWIĆ...................................................................... 95
Inteligencja emocjonalna ............................................................................. 95
Waluta o nazwie zaufanie........................................................................... 102
Siła tolerancji dla różnorodności................................................................. 107
Wpływ podróżowania na tolerancję w pracy............................................... 112
Eliminacja przekonań ograniczających....................................................... 114
Mówienie prawdy........................................................................................ 120
Decydujące momenty prawdy w twoim życiu............................................. 124

Siła motywacji w dążeniu do szczęścia zawodowego i prywatnego............127
Wrażliwość i odwaga...................................................................................137
Zarządzanie stresem.................................................................................. 144
Równowaga praca–życie osobiste?........................................................... 157
Przezwyciężanie złych nawyków w życiu i pracy....................................... 167
Sztuka prezentacji publicznych ................................................................. 183
Zarządzanie z humorem............................................................................ 188
„Pozytywna” cierpliwość..............................................................................192
Waga pomocy zewnętrznej w twoim rozwoju............................................. 196
Głos serca.................................................................................................. 197
Co pobudza twoją kreatywność?............................................................... 200
Etyka w biznesie........................................................................................ 207

CZEGO CHCESZ UNIKNĄĆ W ŻYCIU I FIRMIE..................................... 213
Toksyczni ludzie......................................................................................... 213
Zazdrość w biznesie ................................................................................. 219
Perfekcjonizm............................................................................................ 222
Dwie skrajności: nadęte ego i niewiara w siebie....................................... 225
Depresja.................................................................................................... 227
Syndrom wypalenia zawodowego............................................................. 234

PRZEPIS NA DRUGĄ POŁOWĘ ŻYCIA.................................................. 238
Kiedy jest najlepszy czas dla menedżerów na odejście z korporacji?...... 238
Co robić w wieku 50+?.............................................................................. 242

CZĘŚĆ II. WYBRANE ASPEKTY ZARZĄDZANIA FIRMĄ
I KAPITAŁEM LUDZKIM
.......................................................................... 245

Firma jako łódź na rwącej rzece............................................................... 247

Wizualizacja kompleksowego spojrzenia na firmę....................................249
Przyczyny porażek większości start-upów .............................................. 259
Analiza finansowa i planowanie w firmie dla opornych............................ 261
Prawdziwa troska o klienta...................................................................... 294
Ekologiczny rozwój firmy......................................................................... 302
Znaczenie brandu.................................................................................... 305
Od efektywności operacyjnej do strategii................................................ 309
Rozwiązywanie problemów przez cykl działań menedżerskich............... 324

Pomoc zewnętrzna w rozwoju firmy i menedżera – doradca, mentor,
coach, trener, psycholog, terapeuta......................................................... 333
Od mikrozarządzania do delegowania odpowiedzialności....................... 341
Powszechna choroba menedżerów – mikrozarządzanie ........................ 343
Modelowa rola HR w firmie...................................................................... 353
Rzeczywisty koszt rotacji pracowników i jej braku................................... 363
Motywacja materialna i niematerialna...................................................... 373
Obieg informacji w firmie.......................................................................... 376
Szkolenia, które przynoszą poprawę wyników......................................... 383
Rozwój kompetencji dzięki zarządzaniu projektami..................................393
Informacja zwrotna w zarządzaniu .......................................................... 396
„Wychowywanie” przełożonych................................................................ 402

ZAKOŃCZENIE....................................................................................... 408
Przypadek „dawnego” Nike Poland.......................................................... 408
Mój test wąskiej uliczki............................................................................. 413
Czy warto było?........................................................................................ 414
Podsumowanie........................................................................................ 415

PRZYPISY............................................................................................... 420
BIBLIOGRAFIA........................................................................................424

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.