reklama - zainteresowany?

Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy - Sensus

Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
Autor: Oren Jay Sofer
Tytuł oryginału: Say What You Mean: A Mindful Approach to Nonviolent Communication
ISBN: 978-83-283-7246-7
okładka: miękka
Data wydania: 2020-11-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 26,94 zł (poprzednio: 44,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-17,96 zł)

Dodaj do koszyka Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy

Dodaj do koszyka Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy

 

Osoby które kupowały "Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca

Dodaj do koszyka Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy

Spis treści

Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy -- spis treści

 

Przedmowa 9

 

Podziękowania 11

Wprowadzenie 13

CZĘŚĆ I. KROK PIERWSZY. BYCIE OBECNYM

1. Centrum naszego życia 27

2. Siła uważności 41

3. Świadomość relacyjna 63

CZĘŚĆ II. KROK DRUGI. CIEKAWOŚĆ I TROSKA

4. Gra w poczucie winy 83

5. Punkt wyjścia 101

6. Utrzymuj więź 123

CZĘŚĆ III. KROK TRZECI. KONCENTRACJA NA TYM, CO JEST ISTOTNE

7. To, co jest istotne 145

8. Zręczność emocjonalna 175

9. Pogłębianie empatii i wewnętrznej odporności 203

10. Jak sygnalizować problemy, nie rozpoczynając sporów 219

11. Jeśli czegoś chcesz, proś o to 243

CZĘŚĆ IV. POŁĄCZENIE WSZYSTKICH ELEMENTÓW

12. Przebieg rozmowy 269

13. Spływ wzburzoną rzeką 291

14. Zakończenie. Jak wyznaczyć kurs? 313

DODATKI

Zestawienie zasad 319

Zwroty przydatne w komunikacji 323

Słowniczek 327

Inne zasoby 331

Indeks ćwiczeń według tematów 335

O autorze 339

Przypisy końcowe 341

Dodaj do koszyka Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.