reklama - zainteresowany?

Potęga mózgu. Jak ewolucja życia społecznego kształtowała ludzki umysł - Sensus

Potęga mózgu. Jak ewolucja życia społecznego kształtowała ludzki umysł
Autor: Dunbar Robin, Gowlett John, Gamble Clive
Tłumaczenie: Kosarzycki Radosław
ISBN: 9788378863403
stron: 328, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 38,02 zł (poprzednio: 49,38 zł)
Oszczędzasz: 23% (-11,36 zł)

Dodaj do koszyka Potęga mózgu. Jak ewolucja życia społecznego kształtowała ludzki umysł

W jaki sposób wyewoluował ludzki umysł? Jakie uwarunkowania doprowadziły do powstania języka, sztuki i kultury? Skąd wzięła się w naszych umysłach zdolność do rozumienia stanu umysłu innych ludzi? Potęga mózgu to znakomita opowieść o ewolucji zachodzącej od epoki kamienia aż po czasy współczesne. O tym, jak wraz ze zmianą środowiska, wymagań żywnościowych czy klimatu ulegał zmianie rozmiar mózgu naszych przodków oraz wielkość grup społecznych, w których żyli. Autorzy prowadząc nas przez ewolucję człowieka nie skupiają się wyłącznie na skamielinach i kościach, ale rozszerzają zakres badań o zagadnienia społeczne. Interdyscyplinarne podejście do naszej historii pozwoliło im opracować teorię mózgu społecznego, która tłumaczy, w jaki sposób zmiany liczebności grup, w których żyli nasi przodkowie, napędzały rozwój mózgu i stopniowo uwalniały potencjał ludzkości.

Dodaj do koszyka Potęga mózgu. Jak ewolucja życia społecznego kształtowała ludzki umysł

 

Osoby które kupowały "Potęga mózgu. Jak ewolucja życia społecznego kształtowała ludzki umysł", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca

Dodaj do koszyka Potęga mózgu. Jak ewolucja życia społecznego kształtowała ludzki umysł

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Potęga mózgu. Jak ewolucja życia społecznego kształtowała ludzki umysł

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.