reklama - zainteresowany?

Pierwsze wrażenia - Sensus

Pierwsze wrażenia
Autor: Curtis Sittenfeld
Tłumaczenie: Penksyk-Kluczkowska Ewa
ISBN: 9788381102865
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 25,33 zł (poprzednio: 37,81 zł)
Oszczędzasz: 33% (-12,48 zł)

Dodaj do koszyka Pierwsze wrażenia

Tagi: Literatura kobieca

Współczesna wersja Dumy i uprzedzenia: Liz zbliża się do czterdziestki. Jest dziennikarką i mieszka w Nowym Jorku, tak jak jej siostra Jane, instruktorka jogi. Kiedy u ich ojca lekarze podejrzewają poważną chorobę, kobiety wracają do rodzinnego domu w Cincinnati. Odkrywają, że ich posiadłość w stylu Tudorów, w której dorastały, popadła w ruinę, a rodzina w rozpacz. Najmłodsze siostry Kitty i Lydia są zbyt zajęte treningami CrossFit i dietami Paleo, aby poszukać pracy. Mary, siostra średnia, właśnie zdobywa on-line swój trzeci tytuł magistra i ledwo wychodzi z pokoju, za wyjątkiem tych tajemniczych wtorkowych nocnych eskapad, o których nie chce opowiadać. Pani Bennet myśli tylko o jednym: jak wydać córki za mąż, a zwłaszcza Jane, której czterdzieste urodziny zbliżają się wielkimi krokami. Wtedy pojawia się Chip Bingley, przystojny lekarz, który niedawno wystąpił w telewizyjnym reality show Kawaler do wzięcia. Podczas grilla z okazji Dnia Niepodległości Chip spotyka Jane, która zaczyna go bardzo interesować. Jego przyjaciel natomiast, neurochirurg Fitzwilliam Darcy nie wydaje się już tak czarujący, jak kolega. Szczególne obiekcje ma wobec niego Liz. Jednak pierwsze wrażenia mogą okazać się zwodnicze

Dodaj do koszyka Pierwsze wrażenia

 

Osoby które kupowały "Pierwsze wrażenia", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Driven. Namiętność silniejsza niż ból
  • Sweet Cheeks. Zapach namiętności
  • Sweet Ache. Krew gęstsza od wody. Seria Driven
  • Pokusy i łakocie. Niezbyt grzeczna rzecz o miłości

Dodaj do koszyka Pierwsze wrażenia

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Pierwsze wrażenia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.